صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری عصر شعر «ولایت و بصیرت» به مناسبت یوم الله 9 دی در کتابخانه های گیلان

مسئول امور فرهنگی اداره ‌کل کتابخانه ‌های عمومی گیلان با اشاره به گرامیداشت حماسه ۸ دی در استان گیلان، گفت: عصر شعر ولایت و بصیرت در کتابخانه‌های عمومی استان گیلان برگزار می شود. جلال فردی‌مقدم، مسئول امور فرهنگی اداره ‌کل کتابخانه ‌های عمومی استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری ایکنا، برنامه ‌های این اداره‌کل به مناسبت یوم‌الله 8 دی، روز بصیرت […]

کد خبر : 13476 | 1:38 ب.ظ | ۶ دی , ۱۳۹۳

مسئول امور فرهنگی اداره ‌کل کتابخانه ‌های عمومی گیلان با اشاره به گرامیداشت حماسه ۸ دی در استان گیلان، گفت: عصر شعر ولایت و بصیرت در کتابخانه‌های عمومی استان گیلان برگزار می شود.

جلال فردی‌مقدم، مسئول امور فرهنگی اداره ‌کل کتابخانه ‌های عمومی استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری ایکنا، برنامه ‌های این اداره‌کل به مناسبت یوم‌الله 8 دی، روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت را اعلام و اظهار کرد: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی گیلان همگام با سایر دستگاه‌های فرهنگی و آحاد مردم علاوه بر شرکت در راهپیمایی روز هشتم دی(سالروز حرکت انقلابی مردم گیلان در برائت از فتنه‌گران در سال 88 و حمایت از ولایت) برنامه‌های فرهنگی بسیاری را در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به گرامیداشت حماسه 8دی در استان گیلان، برگزاری سیر مطالعاتی با محوریت بصیرت‌افزایی و ولایت‌شناسی، دعوت از امامان جمعه شهرستان‌ها و بخش‌ها و شخصیت‌های مذهبی، سیاسی جهت تشریح ابعاد فتنه 88 و بصیرت‌افزایی در جامعه و برگزاری مسابقات مکتوب شهرستانی با محوریت ولایت‌پذیری و بصیرت را از برنامه‌های این اداره‌کل عنوان کرد.

فردی‌مقدم همچنین برگزاری شب شعر ولایت و بصیرت در کتابخانه‌های عمومی استان، شرکت در راهپیمایی 8 دی همگام با آحاد مردم ولایت‌مدار گیلان در گرامیداشت سالروز حرکت انقلابی مردم گیلان در دفاع از ولایت در سال 88، ارسال ویژه‌نامه ندای بصیرت و توزیع در ادارات و کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌های فرهنگی، بصیرت‌افزایی و ولایت‌پذیری در جامعه است.

گفتنی است، هشتم دی‌ماه سال 88 مردم گیلان یک روز زودتر همراه با 12 استان کشور حماسه آفریدند، اما این حماسه به نام گیلانی‌ها و شهر رشت در تاریخ ثبت شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد