صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی شهرستان تالش

فرماندار تالش با بیان اینکه بیش از ۳۰ ویژه برنامه گرامیداشت ۸ و ۹دی در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: ابعاد مختلف فتنه ۸۸ در ویژه برنامه ۹دی تالش روایت می‌شود. علی فتح‌اللهی صبح امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت یوم‌الله 9دی اظهار داشت: بیش از 30 ویژه برنامه گرامیداشت 8 و 9 دی در تالش […]

کد خبر : 13478 | 1:45 ب.ظ | ۶ دی , ۱۳۹۳

علی فتح‌اللهی

فرماندار تالش با بیان اینکه بیش از ۳۰ ویژه برنامه گرامیداشت ۸ و ۹دی در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: ابعاد مختلف فتنه ۸۸ در ویژه برنامه ۹دی تالش روایت می‌شود.

علی فتح‌اللهی صبح امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت یوم‌الله 9دی اظهار داشت: بیش از 30 ویژه برنامه گرامیداشت 8 و 9 دی در تالش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم تالش افتخار خلق حماسه 8دی را در این شهرستان دارند، افزود: حماسه 8 و 9دی  کوبیدن آخرین میخ به تابوت فتنه‌گران بود و در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار شد.

فرماندار تالش  با اشاره به تلاش دشمن برای براندازی نظام در فتنه 88، گفت: حوادث سال 88 نشان داد که دشمن به صورت مستمر در حال برنامه‌ریزی رای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.

فتح‌اللهی، برگزاری گفتمان روایتی از حماسه نهم دی در شهرها و روستاها، همایش شعر بصیرت، نمایشگاه خوشنویسی رهروان ولایت، نمایشگاه عکس لبیک یا خامنه‌ای‌، برگزاری مسابقات فرهنگی و بصیرتی و انتشار ویژه‌نامه‌ را از برنامه‌های ستاد بزرگداشت 9دی در تالش عنوان کرد.

وی با بیان اینکه حماسه 9دی تجلی ولای‌مداری ملت بود، خاطرنشان کرد: مردم در حماسه 9دی پاسخ کوبنده‌ای را به فتنه‌گران و حامیان خارجی آنان دادند که سبب حیرت و هراس دشمن شد.

فرماندار تالش با تصریح بر اینکه بیش از 30 ویژه برنامه گرامیداشت 8 و 9دی در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: ابعاد مختلف فتنه 88 در ویژه برنامه 9 دی تالش روایت می‌شود.

فتح‌اللهی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در خنثی‌سازی فتنه 88، افزود: مردم با بصیرت و ولایت‌مدار در حماسه 8 و 9دی حجت را بر همگان تمام کردند و حماسه بی‌نظیری را خلق کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد