صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مقام معظم رهبری پیامد های مخرب فتنه ۸۸ را در نطفه خفه کردند

استاندار گیلان، با بیان اینکه مقام معظم رهبری پیامد های مخرب فتنه ۸۸ را در نطفه خفه کردند، گفت: ۸ دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به نام مردم گیلان به ثبت رسیده است. محمد علی نجفی، در مورد سالروز ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: مردم گیلان یک روز قبل […]

کد خبر : 13486 | 1:49 ب.ظ | ۶ دی , ۱۳۹۳

نجفی17

استاندار گیلان، با بیان اینکه مقام معظم رهبری پیامد های مخرب فتنه ۸۸ را در نطفه خفه کردند، گفت: ۸ دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به نام مردم گیلان به ثبت رسیده است.

محمد علی نجفی، در مورد سالروز ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: مردم گیلان یک روز قبل از ملت ایران در سراسر کشور، ندای استکبار ستیزی و انزجار خود را نسبت به سران فتنه و اربابان آنها نشان دادند.

وی با بیان اینکه تجمع گیلانی ها در میدان شهدای ذهاب رشت تجدید میثاق و بیعتی دوباره با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: ۸ دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به نام مردم گیلان به ثبت رسیده است.

مقام معظم رهبری پیامد های مخرب فتنه ۸۸ را در نطفه خفه کردند

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری پیامد های مخرب فتنه ۸۸ را در نطفه خفه کردند، افزود: جریانات بعد از انتخابات ۸۸ بستری مناسب از دیدگاه دشمن به منظور فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

نجفی اظهار کرد: ثبت دوباره اقتدار ملی در ۹ دی ماه مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی از سوی ملت ولایت مدار ایران اسلامی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد