صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی شهرستان فومن

معاون فرماندار فومن با بیان اینکه هدف از برگزاری همایش‌های 9 دی بصیرت افزایی مردم است، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری سخنرانان باید از مطالبی که سبب تفرقه بین مردم می‌شود جدا خودداری کنند. محمدجواد عامر، معاون فرماندار فومن ظهر امروز(6 دی) در جلسه هم اندیشی حماسه 9 دی اظهار کرد: مسائلی که در […]

کد خبر : 13491 | 3:40 ب.ظ | ۶ دی , ۱۳۹۳

فومن11

معاون فرماندار فومن با بیان اینکه هدف از برگزاری همایش‌های 9 دی بصیرت افزایی مردم است، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری سخنرانان باید از مطالبی که سبب تفرقه بین مردم می‌شود جدا خودداری کنند.

محمدجواد عامر، معاون فرماندار فومن ظهر امروز(6 دی) در جلسه هم اندیشی حماسه 9 دی اظهار کرد: مسائلی که در کشور بعد از جریان انتخابات رخ داد موجب شد بعضی از کج سلیقگی‌ها حواشی در پی داشته باشد.

وی افزود: در سال 88 بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران، مردم ولایت مدار برای اثبات وفادارای و سربازی خود که همیشه در خدمت نظام جمهوری اسلامی هستند حرکت و حماسه عظیم را شکل دادند.

معاون فرماندار فومن با بیان اینکه هر جا حضور مردم را انقلاب داشته سربلند بیرون آمده و مشکلی متوجه نظام و انقلاب نبوده است، گفت: حضور به موقع مردم تاثیرات فراوانی برای کشور دارد بر همین اساس امام راحل و مقام معظم رهبری همیشه از مسئولان خواستار برطرف کردن مشکلات مردم هستند.

عامر تصریح کرد: همانطور که انتظار می‌رود مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته باشند مسئولان هم باید به عنوان خدمتگذار در کنار آنها باشند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در اربعین سال 57 که حضور میلیونی بود سبب شد رژیم پهلوی طومارش در هم پیچیده شود، خاطرنشان کرد: حضور میلیونی زائران اربعین در کربلا و نجف در حماسه حسینی امسال باز هم حماسه جدیدی در جهان پیچید و حضور به موقع مردم جای شکر دارد.

سخنرانان از مطالبی که سبب تفرقه بین مردم می‌شود خودداری کنند

معاون فرماندار فومن با بیان اینکه هدف از برگزاری همایش‌های 9 دی بصیرت افزایی مردم است، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری سخنرانان باید از مطالبی که سبب تفرقه بین مردم می‌شود جدا خودداری کنند.

عامر با بیان اینکه جامعه‌ای که در آن عده‌ای موافق و عده‌ای مخالف باشند رشد می‌کند، افزود: سه جریان اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدال در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پذیرفته شده‌اند.

وی تاکید کرد: سخنرانان، مجریان و عواملی که در پشت تریبون قرار می‌گیرند از گفتن صحبت‌هایی که سبب تفرقه افکنی و ناامیدی در جامعه می‌شود خودداری کنند که دشمن از این تفرقه‌ها سواستفاده می‌کند.

معاون فرماندار فومن گفت: پیام حماسه 9 دی پیام یکدلی، انسجام، همدلی و تبعیت از مقام معظم رهبری است.

برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی در فومن

در ادامه سید رشید مقدسی، مسئول گزینش و ارزیابی سپاه ناحیه فومن تصریح کرد: اگر در کارها بصیرت وجود نداشته باشد، افراد هرچند نیتشان خالص باشد ولی در راه نادرست گام بر می‌دارند.

وی با بیان اینکه برای حماسه 9 دی ستادی تشکیل داده‌اند و برنامه‌هایی را برای بصیرت افزایی مردم پیش‌بینی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی مردم در فومن، نشست بصیرتی با همکاری دهیاران و شوراها در سطح روستاها از جمله برنامه‌های سپاه پاسداران فومن است.

مسئول گزینش و ارزیابی سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه مسئولان ادارات می‌توانند گام‌های موثری در این زمینه بردارند، اظهار کرد: کلیه سخنرانان نشست‌های بصیرتی با مجوز نماینده ولی فقیه سپاه قدس گیلان به نشست‌ها دعوت می‌شوند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد