صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






افتتاح نمایشگاه عکس “حماسه‌ حضور” در شهر رشت + تصاویر

 . مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری رشت گفت: نمایشگاه عکس “حماسه ۸ دی” مردم گیلان با عنوان حماسه‌سازان حضور در رشت افتتاح شد. علیرضا قانع، 6 دی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس یوم‌الله 8 دی اظهار داشت: در این نمایشگاه 50 عکس از آثار عکاسان گیلانی با موضوع حماسه 8 دی مردم گیلان به نمایش گذاشته […]

کد خبر : 13500 | 1:50 ب.ظ | ۷ دی , ۱۳۹۳

IMG_4683
 .
مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری رشت گفت: نمایشگاه عکس “حماسه ۸ دی” مردم گیلان با عنوان حماسه‌سازان حضور در رشت افتتاح شد.

علیرضا قانع، 6 دی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس یوم‌الله 8 دی اظهار داشت: در این نمایشگاه 50 عکس از آثار عکاسان گیلانی با موضوع حماسه 8 دی مردم گیلان به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به فعالیت این نمایشگاه از امروز تا پایان وقت اداری 9دی، افزود: این تصاویر در ابعاد 50 در 70 چاپ و به نمایش گذاشته شده است و پوستر جشنواره وبلاگ نویسی 8دی نیز همزمان با افتتاح این نمایشگاه رونمایی شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری رشت گفت: این سازمان قصد دارد آثار فاخر فرهنگی و هنری حماسه 8 دی مردم گیلان را جمع‌آوری کند و انجمن‌های تخصصی شهر رشت در این زمینه فعال می‌شوند.

قانع تأکید کرد: این سازمان به سهم خود و همگام با دیگر دستگاه های متولی فرهنگ و هنر به‌منظور مشارکت طراحان و هنرمندان در خلق نقش تاریخی آنها در عرصه‌های گوناگون انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از قیام و نهضت حسینی(ع) و سبک زندگی اسلامی این جشنواره را تدارک دیده تا حماسه و قیام مردم گیلان در حوادث ناگوار سال 88 و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در خنثی سازی فتنه و نقشه فتنه‌گران بیش از پیش ثبت و ماندگار شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری رشت با تاکید بر اینکه روز 9 دی ماه روز حماسه حضور و نشان  بصیرت ملت ایران در تقویم رسمی کشور است، گفت: علی‌رغم این موضوع گیلانیان حتی  یک‌ روز زودتر از دیگر نقاط کشور حماسه آفریدند و یوم‌الله 8 دی را در تاریخ این مرز و بوم ثبت کردند.

قانع با بیان اینکه هنر ابزاری برای انتقال مفاهیم اعتقادی، دینی و معنوی است، تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند با تیزبینی، نکته‌سنجی و برجسته‌سازی پیام‌های ارزشمند انقلاب اسلامی که برگرفته از قیام و نهضت عاشورا است در انتقال مضامین و مفاهیم قیام اباعبدالله الحسین(علیه السلام) نقش موثری داشته‌ باشند.

وی،فعال کردن اقشار مختلف به ویژه جوانان در فضای مجازی برای تولید و ارائه وبلاگ با محتوای بصیرت و حضور همگانی، ایجاد ارتباط مستمر و هدفمند با علاقه‌مندان به فعالیت‌های فضای مجازی جهت ترویج انقلاب اسلامی و بصیرت مردمی و تلاش برای افزایش تعداد وبلاگ‌ها با موضوع انقلاب اسلامی، بصیرتی در فضای مجازی و توسعه اینترنت پاک را از اهداف برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی 8دی عنوان کرد.

IMG_4722

IMG_4698

IMG_4699

IMG_4702

IMG_4708

IMG_4715

IMG_4718






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد