صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حماسه ماندگار یوم الله 8 دی مردم رشت، در شهر نمادسازی شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به خلق حماسه مردم رشت در هشتم دی‌ماه سال 88 اشاره کرد و گفت: حماسه هشتم دی‌ماه مردم رشت نمادسازی شود. حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس حماسه‌سازان هشتم و نهم دی ماه سال 88 اظهار کرد: روزهای ماندگار انقلاب اسلامی هرگز از حافظه مردم پاک نمی‌شود. […]

کد خبر : 13518 | 1:55 ب.ظ | ۷ دی , ۱۳۹۳

IMG_4735

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به خلق حماسه مردم رشت در هشتم دی‌ماه سال 88 اشاره کرد و گفت: حماسه هشتم دی‌ماه مردم رشت نمادسازی شود.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس حماسه‌سازان هشتم و نهم دی ماه سال 88 اظهار کرد: روزهای ماندگار انقلاب اسلامی هرگز از حافظه مردم پاک نمی‌شود.

وی به حضور با شکوه مردم ایران در نهم دی ماه سال 88 اشاره کرد و افزود: حضور مذکور نشان‌دهنده فاصله ملت ایران از صف دشمنان بود.

اشجری با بیان اینکه فتنه‌گران در سال 88 حریم‌ها را شکسته و به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی هتک حرمت کردند، تصریح کرد: فتنه‌گران ماهیت درونی خود را نشان دادند و مردم آنها را به زباله‌دان تاریخ انداختند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به 900 بار استفاده از کلمه فتنه در سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بیش از 200 بار از فتنه 88 نام بردند  اما برخی پس از گذشت پنج سال از آن حادثه هنوز حاضر نیستند از این واژه استفاده کنند.

وی با تاکید براینکه فتنه سال 88 سوء تفاهم نبود، بیان کرد: فتنه سال 88 هتک حرمت بود و در هشتم دی ماه کمک غیبی امام حسین (ع) در حماسه حضور ملت ایران را دیدیم.

اشجری حضور مردم در نهم دی ماه سال 88 را منسجم، معنادار و با شعارهای کوبنده دانست و خاطرنشان کرد: در هشتم دی ماه سال 88 مردم در 12 استان یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور به صحنه آمدند اما پیشتازی مردم گیلان موجب شد مقام معظم رهبری گیلانی‌ها را در سال 89 بپذیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه گیلانی‌ها مدال بصیرت را از مقام معظم رهبری دریافت کردند، یادآور شد: هشتم دی ماه با نام مردم رشت و گیلان ثبت شده است.

وی، هشتم دی‌ماه را یادآور بیعت دوباره با آرمان‌های بلند امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: ساخت نمادی از بصیرت مردم رشت در این شهر کاری پسندیده است.

اشجری، خواستار نمادسازی حماسه هشتم دی ماه گیلانی‌ها در این استان شد و بیان کرد: بلوارها و میدان‌های شهر رشت با نام هشتم دی ماه مزین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه خواص بی‌بصیرت در آن دوران سکوت کردند، تصریح کرد: ملت ایران در اوج فتنه نشان دادند از خواص جلوتر حرکت می‌کنند.

وی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حماسه مردم ایران را ابراهیم گونه عنوان کرد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زمینه را فراهم کرد تا مهمانان واقعی انقلاب وارد صحنه شوند و بیعت خود با ولی زمان را اعلام کنند.

اشجری به روح بسیجیانی که در فتنه سال 88 خون‌شان سنگ‌فرش خیابان‌ها شد درود فرستاد و گفت: آنها که فرمان مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب ندانستند، حضور 40 میلیون نفری مردم را نادیده گرفتند و ابهت ایران را شکستند باید پاسخگو باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان فتنه‌گران را مطرود ملت دانست و تصریح کرد: شناخت ولی زمان هنر است و جمعی مخلص در هفتم دی ماه سال 88 برای حمایت از ولایت در مقابل بیت آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان حاضر شدند و این امر نشان‌دهنده بیداری و بصیرت مردم گیلان است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: آنها که تاکنون در مورد فتنه کنار ایستاده و از قافله عقب ماندند، اکنون به صحنه آمده و موضع خود را مشخص کنند.

به گزارش فارس، نمایشگاه عکس حماسه‌سازان به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از امروز تا نهم دی‌ماه در محل گالری خانه فرهنگ و هنر شهرداری رشت برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

گالری خانه فرهنگ و هنر شهرداری رشت در طبقه دوم واقع شده و گام برداشتن در کف این گالری به دلیل فنری بودن به انسان احساس حرکت در ابرها را منتقل می‌کند و مکانی رؤیایی پدید آمده است.

IMG_4728

IMG_4732






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد