صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فراخوان مسابقه وبلاگ‌نویسی «حماسه حضور تا شکوه فجر» در شهر رشت

فراخوان مسابقه وبلاگ‌نویسی «حماسه حضور تا شکوه فجر» با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و سازمان بسیج رسانه گیلان در شهر رشت آغاز شد. سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت شنبه شب در مراسم رونمایی از پوستر «حماسه حضور تا شکوه فجر» در محل گالری خانه فرهنگ و هنر شهرداری این شهر اظهار کرد: […]

کد خبر : 13523 | 2:00 ب.ظ | ۷ دی , ۱۳۹۳

IMG_4765

فراخوان مسابقه وبلاگ‌نویسی «حماسه حضور تا شکوه فجر» با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و سازمان بسیج رسانه گیلان در شهر رشت آغاز شد.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت شنبه شب در مراسم رونمایی از پوستر «حماسه حضور تا شکوه فجر» در محل گالری خانه فرهنگ و هنر شهرداری این شهر اظهار کرد: مسابقه مذکور با هدف پاسداشت حماسه عظیم مردمی در نهم دی ماه و رابطه آن با راهپیمایی باشکوه 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شده است.

علیرضا قانع ساماندهی هنرمندان وبلاگ‌نویس و ارتقای کمی و کیفی فعالیت آنها را از اهداف برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «حماسه حضور تا شکوه فجر» عنوان کرد و افزود: مقابله با تهاجم دشمن در فضای مجازی و فرهنگ‌سازی تولید محتوا در فضای مجازی مبتنی بر ارزش‌های دینی و ملی و همچنین در مورد فتنه سال 88 از جمله اهداف برگزاری مسابقه مذکور است.

قانع فعالیت‌ها در عرصه روشنگری برای تمام فعالان ارزشی را بسیار مهم و راهگشا خواند و تصریح کرد: برگزاری مسابقه‌های وبلاگ‌نویسی پیرامون بصیرت‌افزایی گام موثری در راستای تعمیق حماسه حضور مردم در صحنه است.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بر فعال کردن اقشار مختلف به‌ویژه جوانان در فضای مجازی برای تولید و ارائه وبلاگ با محتوای بصیرت و حضور همگانی تاکید کرد و گفت: ایجاد رابطه مستمر و هدفمند با علاقه‌مندان به فعالیت فضای مجازی به منظور ترویج انقلاب اسلامی و بصیرت مردمی حائز اهمیت است.

وی خواستار تلاش برای افزایش تعداد وبلاگ‌ها با موضوع انقلاب اسلامی و بصیرتی در فضای مجازی و توسعه اینترنت پاک شد و خاطرنشان کرد: حماسه بصیرت مردمی نهم دی، نقش گسترده مردم در عرصه‌های انقلاب اسلامی ایران، برکات انقلاب اسلامی در منطقه و جهان، امام خمینی (ره) و توجه به بیداری اسلامی، نقش هدایت‌های مقام معظم رهبری در بصیرت مردمی، فتنه 88 و چگونگی شکل‌گیری و ریشه‌های آن و همچنین شبکه‌های اجتماعی ابزاری در دست دشمن از موضوع‌های مسابقه مذکور است.

قانع با بیان اینکه نیازی به ایجاد وبلاگ تخصصی برای مسابقه «حماسه حضور تا شکوه فجر» نیست، یادآور شد: ساخت وبلاگ تخصصی در اولویت امتیازدهی است.

به گفته سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، تمام وبلاگ‌نویسان می‌توانند با درج یادداشت، عکس و گزارش با موضوع حماسه 9 دی و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در وبلاگ شخصی خود در مسابقه «حماسه حضور تا شکوه فجر» شرکت کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد