صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آثار هنری ارزشی گیلان حمایت می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از حمایت آثار هنری ارزشی در حوزه اسلام ناب، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ارزش‌های ملی در سال جدید خبر داد. حمید حاذق‌نیکرو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک فرا رسیدن سال جدید، اظهار کرد: در سال جدید مانند سال گذشته از آثار ارزشی هنرمندان حمایت می‌شود. وی با اشاره به اینکه در سال گذشته اعتبار خوبی برای خرید آثار هنرمندان به ویژه در حوزه آثار هنرهای تجسمی اختصاص داده شد، تصریح کرد: تنها آثاری خریداری و مورد حمایت قرار می‌گیرد که در حوزه اسلام ناب، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ارزش‌های ملی باشند.

کد خبر : 1353 | 2:15 ب.ظ | ۱۱ فروردین , ۱۳۹۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از حمایت آثار هنری ارزشی در حوزه اسلام ناب، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ارزش‌های ملی در سال جدید خبر داد.

حمید حاذق‌نیکرو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک فرا رسیدن سال جدید، اظهار کرد: در سال جدید مانند سال گذشته از آثار ارزشی هنرمندان حمایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته اعتبار خوبی برای خرید آثار هنرمندان به ویژه در حوزه آثار هنرهای تجسمی اختصاص داده شد، تصریح کرد: تنها آثاری خریداری و مورد حمایت قرار می‌گیرد که در حوزه اسلام ناب، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ارزش‌های ملی باشند.

این مسئول افزود: به هنرمندان دارای باورهای دینی که به خلق آثار هنری می‌پردازند و به آثاری که در حوزه‌های دین و باورهای دینی باشند توجه ویژه می‌شود.

* فعالیت 500 کانون فرهنگی هنری مسجد در گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه قرآن کریم دارای محتوای بسیار غنی است، گفت: مسجد بهترین محل پرورش استعدادهای غنی دینی و قرآنی انسان است.

حاذق‌نیکرو به فعالیت بالغ بر 500 کانون فرهنگی‌هنری مسجد در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: باید با شناسایی، تربیت و آموزش دینی استعدادهای انسانی در حوزه‌های مختلف به خلق آثار ارزشمند هنری و فرهنگی پرداخت.

*مساجد محل ترویج سبک زندگی اسلامی باشد

وی مسجد را مکانی چند منظوره خواند و متذکر شد: مساجد باید محل تعلیم، تربیت، فرهنگ‌سازی و ترویج سبک زندگی اسلامی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تصریح بر اینکه مسجد می‌تواند افراد را خودپاسدار پرورش دهد تا در برابر تهاجم‌های نرم و سخت خنثی‌کننده باشند، خاطرنشان کرد: مسجد و اسلام ناب مملو از آثار ارزشمندی است که توانایی خنثی کردن تمام پیام‌های ضد توحیدی در جهان را دارا است.

* غرب در تمام حوزه‌ها به دنبال مقابله با انقلاب است

وی با اشاره به تهاجم‌ و فشارهای فرهنگی و اقتصادی دشمنان در سال‌های اخیر، اضافه کرد: تمام رفتارهای دشمنان نشانه ضعف استکبار جهانی است.

به گفته حاذق‌نیکرو، غرب به دلیل اینکه در معرض پیام‌های الهی انقلاب اسلامی قرار گرفته، دست به دفاع تهاجمی زده است.

این مسئول با بیان اینکه غرب در تمام حوزه‌ها به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی است، متذکر شد: دشمنان با ایجاد معنویت و دین‌های دروغین و کاذب به دنبال جایگزینی آن‌ها با اسلام ناب هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد