صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نظام مقدس اسلامی در نهم دی ماه 88، نَفَسی تازه کرد + تصاویر نشست

نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی شهرستان رشت، یکشنبه 7 دی در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار گردید. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست، 9 دی را یکی از بی‌نظیرترین حرکت مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و گفت: آنچه در حماسه ماندگار نهم دی رخ داد، حرکتی برخواسته از ایمان […]

کد خبر : 13535 | 2:41 ب.ظ | ۷ دی , ۱۳۹۳

IMG_4801

نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی شهرستان رشت، یکشنبه 7 دی در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار گردید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست، 9 دی را یکی از بی‌نظیرترین حرکت مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و گفت: آنچه در حماسه ماندگار نهم دی رخ داد، حرکتی برخواسته از ایمان و باانگیزه خدایی بود.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی در نهم دی ماه 88 نَفَسی تازه کرد، ادامه داد: در این روز جهانیان با چشم خود دیدند که مردم و حکومت در ایران اسلامی، در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند.

وی با شاره به اینکه مردم گیلان با بصیرت انقلابی خود جزو پیشتازان حماسه 9 دی بودند، افزود: مزد این حضور، دریافت مدال بصیرت از دستان پرمهر مقام عظمای ولایت در 8 دی 89 بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه پنج سال است که حماسه باشکوه 9 دی با حضور اقشار مختلف مردم در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود، اظهار داشت: مراسم 8 دی سال جاری فرصت مغتنمی است تا بار دیگر مردم بیدار، غیور و همیشه در صحنه گیلان، حمایت همه جانبه خود را از ولایت فقیه به نمایش بگذارند.

IMG_4795

حجت الاسلام و المسلمین اشجری با اعلام برگزاری دو ویژه برنامه محوری در شهرستان رشت، تصریح نمود: مراسم استانی بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ساعت 10 صبح روز دوشنبه 8 دی با سخنرانی سردار سرتیپ دکتر حسین سلامی «جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در میدان شهدای ذهاب و برنامه دیگری راس ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 9 دی با سخنرانی سردار محمدعلی آسودی «معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار می‌گردد.

فرماندار رشت نیز در این نشست با بیان اینکه مردم بصیر گیلان، افتخار بزرگی را در 8 دی سال 88 در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نموده‌اند، گفت: حماسه 8 و 9 دی، امید دشمنان نظام را که پایه و اساس انقلاب اسلامی را هدف قرار داده بودند، ناامید کرد.

عیسی مهدوی با اشاره به اینکه دشمنان نظام در سال 88 به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری بودند، افزود: حضور مردم گیلان در 8 دی و به دنبال آن حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در 9 دی به دشمنان نظام ثابت کرد که مردم تا پای جان برای حفظ انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی در ادامه سخنانش از همه مدیران شهرستان رشت خواست که ضمن حضور در مراسم 8 دی این شهرستان زمینه حضور پررنگ مردم را فراهم آورند.

IMG_4776

IMG_4779

IMG_4773

IMG_4778

IMG_4783

IMG_4784

IMG_4789

IMG_4801

IMG_4796

IMG_4805

IMG_4804






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد