صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری یادواره شهدای 9 دی سال 57 آستانه‌اشرفیه و بزرگداشت 9 دی برگزار می شود

بخشدار مرکزی آستانه‌اشرفیه از برگزاری دو یادواره شهدای 9دی سال 57 و 88 در این شهر خبر داد. فرامرز مصطفوی درباره شهدای 9 دی سال 57 اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 قیام مردم مذهبی آستانه‌اشرفیه علیه رژیم طاغوت که منجر به آتش کشیده شدن مغازه‌ها و منازل مردم شهر توسط […]

کد خبر : 13562 | 3:23 ب.ظ | ۷ دی , ۱۳۹۳

بخشدار مرکزی آستانه‌اشرفیه از برگزاری دو یادواره شهدای 9دی سال 57 و 88 در این شهر خبر داد.

فرامرز مصطفوی درباره شهدای 9 دی سال 57 اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 قیام مردم مذهبی آستانه‌اشرفیه علیه رژیم طاغوت که منجر به آتش کشیده شدن مغازه‌ها و منازل مردم شهر توسط رژیم ستم‌شاهی شده بود منجر به شهادت سه نفر در این حادثه شد.

وی با بیان اینکه به منظور گرامیداشت یاد و نام شهدا، برگزاری دو یادواره شهدا در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: حضور مردم در تمام صحنه‌های دوران انقلاب موجب خنثی شدن ترفندهای دشمنان اسلام و نظام شده است.

بخشدار مرکزی آستانه‌اشرفیه گفت: در سالروز نهم دی و حضور یکپارچه مردم ایران در حمایت از رهبری و نظام اسلامی، مراسم ویژه‌ای در روز سه‌شنبه هفته جاری پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی امام جمعه املش در مسجد جامع آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود.

وی افزود: در شب دوشنبه نیز برای شهدای 9 دی سال 57 و شهدای مسجد ولی عصر (عج) مراسمی با سخنرانی ناصر حسینی نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» پس از نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد ولی‌عصر (عج) آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود.

کتاب «پایی که جا ماند» دی ماه سال گذشته رونمایی شد و در مدت سه ماه به چاپ نوزدهم رسیده که نشان از جذابیت کتاب برای مخاطب دارد.

http://www.8deynews.com/wp-content/uploads/2014/12/Capture2.png






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد