صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نهم دی ماه، روز انعکاس پایبندی مردم ایران به اصل ولایت فقیه است

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت فرا رسیدن هشتم دی ماه، در پیام مشترکی اظهار کردند: نهم دی ماه ، روز انعکاس پایبندی مردم ایران اسلامی به اصل ولایت فقیه است. در این پیام مشترک، آمده است: هشتم دی ماه، یادآور روزی پر افتخار برای مردم ولایتمدار گیلان در دفاع از نظام و […]

کد خبر : 13566 | 5:15 ب.ظ | ۷ دی , ۱۳۹۳

مشترک19

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت فرا رسیدن هشتم دی ماه، در پیام مشترکی اظهار کردند: نهم دی ماه ، روز انعکاس پایبندی مردم ایران اسلامی به اصل ولایت فقیه است.

در این پیام مشترک، آمده است: هشتم دی ماه، یادآور روزی پر افتخار برای مردم ولایتمدار گیلان در دفاع از نظام و انقلاب است؛ روزی تاریخی که سبب شد به واسطه بصیرت مثال زدنی شان و پیشگامی در دفاع از اسلام، مقدسات و ادای احتـرام بـه ابـاعبدالله الحسین(ع) و حمـایت از انقلاب اسـلامی، نشان افتخار از رهبر معظم انقلاب بگیرند.

در ادامه این پیام افزوده شده: مردم گیلان این توفیق را داشتند که دیداری خاطره انگیز به عنوان پیشقراولان ‘نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت’ با معظم له داشته باشند.
در این پیام مشترک تصریح شده: بی شک هشتم دی در گیلان و نهم دی در سراسر کشور به عنوان روز انعکاس پایبندی مردم به اصل ولایت فقیه، نشان داد ملت زمانیکه احساس کنند با طراحی دشمنان قسم خورده انقلاب به باورها و ارزش های دینی و اعتقادی آنها توهین شده به حرکت در می آیند و در دفاع از فرامین رهبری به بیگانگان پاسخ شایسته می دهند.
نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان خاطرنشان کرده اند: اینجانبان رجاء واثق داریم انسجام قوای سه گانه و همه ارکان نظام به همراه وحدت مردم در دفـاع از نظام مقـدس جمهـوری اسـلامی ایـران و پیـروی از فـرامین خلـف صالح امام راحل حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) یگانه راه رسیدن به سعادت، سربلندی، عزت و افتخار بیشتر کشور است.
نهم دی ماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.
مردم غیور گیلان، یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور، در هشتم دی ماه سال 88 با حضور حماسی خود، برگ زرین دیگری خلق کردند. به همین مناسبت؛ در سال 89 ، اقشار مختلف مردم به دیدار رهبر فرزانه انقلاب رفتند و تجدید بیعتی دوباره به مراد خویش بستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد