صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر و یوم الله 9 دی شهرستان ماسال

فرماندار ماسال گفت: حماسه 8 و 9 دی مردم گیلان و ایران اسلامی نشانه ولایت‌مداری و درک سیاسی بالا بوده است. محمود قاسم‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر و یوم‌الله نهم دی شهرستان ماسال اظهار کرد: تجمع مردم گیلان در هشتم دی ماه سال 88 نشانگر بصیرت و معرفت بالای سیاسی مردم […]

کد خبر : 13568 | 6:20 ب.ظ | ۷ دی , ۱۳۹۳

فرماندار ماسال گفت: حماسه 8 و 9 دی مردم گیلان و ایران اسلامی نشانه ولایت‌مداری و درک سیاسی بالا بوده است.

محمود قاسم‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر و یوم‌الله نهم دی شهرستان ماسال اظهار کرد: تجمع مردم گیلان در هشتم دی ماه سال 88 نشانگر بصیرت و معرفت بالای سیاسی مردم این استان است.

وی با بیان اینکه تعبیر مقام معظم رهبری در پیشرو بودن مردم گیلان در دفاع از آرمان‌های انقلاب بسیار ارزشمند دانست، گفت: حماسه 8 دی مردم گیلان و 9 دی ملت ایران در تاریخ انقلاب ثبت شده است.

فرماندار ماسال وقوع انقلاب اسلامی را با تلاش امام راحل و حمایت مردمی ذکر کرد و گفت: گروه‌های زیادی از ابتدای انقلاب به دنبال پیوستن به جرگه انقلابیون بودند اما در ادامه راه بسیاری از این افراد و جریانات که اعتقاد راسخی به راه امام (ره) و انقلاب نداشتند از قطار انقلاب پیاده شدند.

وی برخی مشکلات با وجود گذشتن بالغ بر سه دهه از انقلاب اسلامی را قابل مشاهده دانست و تصریح کرد: مسئولان باید با تمام عزم خود به دنبال برطرف شدن این مشکلات و دستیابی کامل به اهداف و آرمان‌های انقلاب طبق منویات مقام معظم رهبری باشند.

قاسم‌نژاد برخی سیاه‌نمایی‌ها را موجب سوء استفاده دشمنان نظام اسلامی دانست و یادآور شد: ترویج گفتمان استکبارستیزی یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی است.

وی با بیتان اینکه به همین دلیل نظام سلطه و استعماری از آغاز انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد موانع و بحران‌های جدی در راستای از هم‌پاشی نظام اسلامی بوده است،‌ اظهار داشت: جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌های انقلابی، تحریم و درگیری‌های قومی مذهبی علیه انقلاب اسلامی را از جمله این بحران‌ها برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از ارتحال امام خمینی(ره) خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای با درایت والای خود توانستند کشتی انقلاب را از بین انواع بحران‌های اجتماعی و فضای متلاطم سیاسی به ساحل آرامش هدایت کنند.

قاسم‌نژاد حادثه سال 88 به لحاظ اینکه توسط نیروهای درون خانواده انقلاب ایجاد شد را یکی از سهمگین‌ترین بحران‌های پس از انقلاب ارزیابی کرد.

وی آسیب اماکن عمومی و امکانات شهری و سوء استفاده دشمنان برای لطمه زدن به حیثیت انقلاب اسلامی در سراسر جهان و هتک حرمت به ساحت حضرت سیدالشهدا (ع) و امام  خمینی (ره) را از جمله تبعات این بحران عنوان کرد.

این مسئول حماسه 9 دی ملت ایران را نشانه ولایت‌مداری مردم دانست و یادآور شد: مردم گیلان در خلق این حماسه پیشگام بودند.

وی قدرت تعیین کننده نظام اسلامی در منطقه و جهان را حاصل خون شهدای انقلاب اسلامی و حفظ مواضع مستقل سیاسی دانست و متذکر شد: این جایگاه بدون وجود دو مقوله ارزشمند ولایت فقیه و وحدت آحاد مردم میسر نمی‌شد.

قاسم‌نژاد تبعیت کامل از مواضع مقام معظم رهبری و پرهیز از طرح مسایل تفرقه‌افکنانه که موجب سوء ‌استفاده دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود را مورد تاکید قرار داد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد