صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی شهرستان شفت

فرماندار شفت گفت: حماسه 8 و 9 دی میثاق امت خداجو با ولایت بود. یونس محمودی در جلسه ستاد بزرگداشت 9 دی در فرمانداری شهرستان شفت، اصل ولایت فقیه را یکی از اصول مهم و اجتناب‌ناپذیر در اصول قانون اساسی دانست. وی با بیان اینکه در مبانی مذهبی اصل ولایت مهم‌ترین و اساسی‌ترین رکن اعتقادی […]

کد خبر : 13569 | 6:22 ب.ظ | ۷ دی , ۱۳۹۳

فرماندار شفت گفت: حماسه 8 و 9 دی میثاق امت خداجو با ولایت بود.

یونس محمودی در جلسه ستاد بزرگداشت 9 دی در فرمانداری شهرستان شفت، اصل ولایت فقیه را یکی از اصول مهم و اجتناب‌ناپذیر در اصول قانون اساسی دانست.

وی با بیان اینکه در مبانی مذهبی اصل ولایت مهم‌ترین و اساسی‌ترین رکن اعتقادی است، تصریح کرد: بر این باوریم که پذیرش اصل ولایت مقدم بر همه اعتقادهایی بوده که در روایات و احادیث نقل شده است.

فرماندار شفت با بیان اینکه ولایت چشمه جوشان و چراغ هدایت همه انسان‌هایی است که می‌خواهند راه کمال را بپیمایند، افزود: اگر جلوتر یا عقب‌تر از فرمان مقام معظم رهبری گام برداریم خلاف ولایت‌مداری است.

وی به حماسه 8 دی مردم گیلان اشاره کرد و یادآور شد: حضور پرشور مردم گیلان در حماسه 8 دی که یک روز جلوتر از دیگر کشور اتفاق افتاد نشانه آگاهی و هوشیاری و دینداری و ولایت‌مداری مردم این استان بود.

محمودی در پایان برگزاری مراسم 8 دی را باشکوه تمام‌تر عنوان کرد و متذکر شد: آگاهی‌بخشی به نسل جوان موجب آشنایی بیشتر آنها با اندیشه‌های مقام معظم رهبری می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد