صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادداشتی از حاج حسین کاشانی پور/ نهم دی ۸۸، حادثه کوچکی نیست

“ نهم دی ۸۸، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود. اولاً در بزرگداشت نهم دی جنبه‌های شعاری غلبه پیدا […]

کد خبر : 13579 | 7:30 ق.ظ | ۸ دی , ۱۳۹۳

کاشانی پور11

“ نهم دی ۸۸، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.

اولاً در بزرگداشت نهم دی جنبه‌های شعاری غلبه پیدا نکند و ثانیاً به عمق شعارها که حرف اصلی ملت ایران بود، توجه شود.”

سخنان حکیمانه و راهبردی فوق ،کلام امیر بصیرت وپرچمدار عزت نظام و امت اسلامی ابران است.

حماسه با شکوه و بی نظیر ۹ دی نقطه عطفی در دهه چهارم انقلاب اسلامی است که باطل السحر فرعونیان زمان در پیچیده ترین فتنه ها شد.

آنگاه که با حمایتهای آشکار سران استکبار و هجمه رسانه ای وجنگ سایبری آنان، میدان داری سحره بازیگر در فضای غبار آلود فتنه ۸۸ پشتیبانی می شد،آنگاه که آرزوها و اهداف اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار و انگلیس فریبکار در شعارهای فتنه گران موج میزد،و آنگاه که منابع و امکانات و حتی جانهای ملت ایران در آتش خودخواهی وقدرت طلبی قانون گریزان پر مدعا و خشم و کینه استکبار می سوخت، و آنگاه که رشته های گوگرد اندود ساحران فتنه گر در غبار میدان نمایش مار می دادند،

موسای زمان با اتکال به خدای متعال ،و رهبری پیامبر گونه،عصای بصیرت انداخت و با لبیک امت ،اژدهای حضور آگاهانه و توام با بصیرت و زمان شناسی ملت بزرگ ایران، تمام موجودی فتنه را فرو خورد و مهر باطل شد بر پیشانی فتنه و فتنه گران کوبید.

این حماسه بزرگ و میثاق معنادار امت با ولایت،ضمن خنثی کردن تبلیغات فتنه گران بیماری بزرگ فتنه را با یگانه سلاح کارآمد این صحنه ها ، یعنی حضور عظیم مردمی دفع کرد.

این حماسه باشکوه ،حرف اصلی ملت ایران را که ایمان دینی و روح حاکم بر دلهای مردم و پیمان جانشان با ولایت بود را با صدای بلند فریاد کرد و حجت را برهمه تمام  کرد.

ضمن گرامی داشت این حماسه بی نظیر، امید آن دارد با رسالتمداری اندیشمندان ولایتمدار و مسئول، بذر بصیرت افشانده شود و جانهای مؤمنین از آحاد امت بیدار و بخصوص دانشجویان و دانش آموزان تابناک گردد.

انشا الله

حسین کاشانی پور 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد