صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ریختن آبروی مسئولین صدیق نظام به دروغ، از گناهان کبیره است

امام جمعه بندر آستارا گفت: کسانی را که آبروی مومن و مسئولین صدیق نظام اسلامی را با دروغگویی خود می ریزند، گناه کبیره انجام داده اند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه گیلان، حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ نیا در خطبه های اول نمازجمعه این هفته، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، […]

کد خبر : 136 | 10:23 ق.ظ | ۲۳ مهر , ۱۳۹۱

امام جمعه بندر آستارا گفت: کسانی را که آبروی مومن و مسئولین صدیق نظام اسلامی را با دروغگویی خود می ریزند، گناه کبیره انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه گیلان، حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ نیا در خطبه های اول نمازجمعه این هفته، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، خاطر نشان کرد: دروغگویی از گناهان کبیره و این مساله ناشی از ضعف روحی و روانی افراد است.

وی ادامه داد: برخی افراد برای حفظ پست، کسب مقام، جمع آوری دارایی بیشتر و حفظ موقعیت ها به دروغگویی روی می آورند که در آخرت باید پاسخگویی عمل زشت و ناپسند خود باشند.

خطیب جمعه آستارا، افرادی را که دست به توزیع شبنامه علیه مسئولین صدیق نظام می زنند را کوته فکر دانست و تصریح کرد: مومن واقعی کسی است که انتقادات خود را رو در رو، در راستای رفع موانع و اصلاح شرایط و نواقص به فرد مورد نظر خود بیان کند.

وی افزود: دروغ در جایی جایز است که کینه و دشمنی ها را از بین ببرد و موجبات نزدیکی مومنان را فراهم آورد.

امام جمعه بندر آستارا در خطبه های دوم نماز جمعه در جمع نمازگزاران از مناسبت های پیش روی هفته سخن گفت و عنوان کرد: 23 مهر ماه سالگرد شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی، امام جمعه کرمانشاه و پنجمین شهید محراب به دست منافقین کوردل می باشد.

وی ادامه داد: کشور ما پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از دست منافقین زیان های بسیاری را متحمل شده است که در آنسوی ماجرا حمایت های آمریکا از این تروریست ها بیش از همه چیز به چشم می آید.

وی بیان کرد: امروزه آمریکا با خارج کردن این گروه از لیست گروهک های تروریستی جهان، بر افکار پلید خود و حمایت از دشمنان ملت ایران بیش از گذشته مهر تایید زده است.

حجت الاسلام والمسلمین حافظ نیا در بخشی از سخنان خود به واقع شدن در هفته استاندارد اشاره کرد و اظهار داشت: استاندارد تضمین کننده سلامت جامعه است.

وی تاکید کرد: نقش استاندارد در پیشبرد سخن مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی بیش از پیش نمایان می شود.

خطیب جمعه آستارا به شهادت امام جواد (ع) اشاره کرد و افزود: در این روز مراسم های ویژه ای در مساجد، تکایا و هیات های مذهبی شهرستان برگزار می گردد که از همگان دعوت می شود به حضور چشمگیر و همیشگی خود ادامه دهند.

وی از پیش رو بودن 24 مهرماه و روز غذا سخن گفت و اذعان داشت: در دین مبین اسلام به استفاده از غذای سالم و حلال تاکید شده است.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا در ادامه سخنان خود به آخرین مناسبت هفته و سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین علی (ع) و خانم فاطمه زهرا (س) و روز ازدواج اشاره کرد و بیان داشت: بالا رفتن سن ازدواج به صلاح نیست و مسئولین با رفع موانع، حمایت های مالی از طریق تخصیص اعتبارات برای وام ازدواج و والدین با حذف مهریه های سنگین در راستای پرداختن به سفارش پیامبر اکرم (ص) گام بردارند.

وی در پایان از سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی سخن گفت و افزود: استقبال از ایشان در سفرهای مختلف به حدی چشمگیر می باشد که در هیچ جای دنیا استقبالی از هیچ رهبری در چنین شکوه و عظمتی مشاهده نمی کنیم.

به گزارش ایسنا، شهرستان آستارا با بیش از 85 هزار نفر جمعیت، غربی ترین بندرش مرزی استان گیلان محسوب می گردد و به واسطه این شهرستان، گیلان به استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان متصل می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد