صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سردار سلامی: کسانی که ثمره سه دهه مجاهدت‌ ملت ایران را به آتش کشیدند، خائن هستند

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه یک جهان قدرت در دنیای اسلام شکل گرفته است گفت: امروز جهان اسلام در حال تغییر موازنه قدرت به نفع مسلمانان است. سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در اجتماع باشکوه طلایه داران بصیرت شهر رشت با تاکید بر اینکه به آنها که ثمره مجاهدت‌های سه دهه […]

کد خبر : 13638 | 6:07 ب.ظ | ۸ دی , ۱۳۹۳

IMG_3746

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه یک جهان قدرت در دنیای اسلام شکل گرفته است گفت: امروز جهان اسلام در حال تغییر موازنه قدرت به نفع مسلمانان است.

سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در اجتماع باشکوه طلایه داران بصیرت شهر رشت با تاکید بر اینکه به آنها که ثمره مجاهدت‌های سه دهه ملت ایران را به آتش کشیدند نمی‌توان امتیازی داد، اظهار کرد: آنها خائنان به ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم هیچ بیگانه‌ای کوچک‌ترین آرزویی در نزول عزت ملت ایران در ذهن بپروراند و امروز ما به برکت مجاهدت‌های این ملت دشمنان بزرگ را در اقصی نقاط عالم اسلام متوقف کردیم و آنها را در بلاد اسلامی تعقیب می‌کنیم.

سلامی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم مستکبران بر سرنوشت مسلمانان حاکم شوند، تصریح کرد: فصل برده‌داری مستکبران و بردگی مسلمانان به برکت انقلاب اسلامی تمام شده و امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از همیشه قدرتمندتر است.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: امروز در دستگاه بین‌المللی با قدرت‌های بزرگ رقابت می‌کنیم و راهبردها و سیاست‌های آنها را ناکام کردیم و به اذن خداوند متعال راه‌های غلبه آنها را بر مسلمانان بستیم و راه‌های جهاد برای مسلمانان گشوده شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز جهان اسلام در حال تغییر موازنه قدرت به نفع مسلمانان است، بیان کرد: یک جهان قدرت در دنیای اسلام شکل گرفته است و بخشی از تجلی آن را در راهپیمایی 20 میلیونی اربعین در عراق و همچنین تجلی نفوذ انقلاب اسلامی در قلب و ذهن مسلمانان دیدیم.

IMG_5048

سلامی به روان تابناک امام راحل بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی ایران و سرچشمه شکوه ملت بزرگ ایران و اسلام و بت شکن عصر حاضر درود فرستاد و گفت: امام (ره) مسلمانان را در مقابل مستکبران عالم بیدار و هدایت کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه با آرزوی توفیق و سعادت روزافزون برای هدایت‌گر جامعه اسلامی در عصر فتنه‌های پیچیده که با تدبیر نورانی و افق‌های بزرگ اندیشه الهی کشتی نجات امت اسلامی را هدایت کرد، یادآور شد: هشتم دی ماه سال 88 مردم عاشورایی گیلان شعله فتنه ویرانگر را خاموش کردند و گیلانی‌ها صداقت خود در پیشگامی به ولایت را نشان دادند.

وی حرکت مردم گیلان در هشتم دی ماه سال 88 را علمداری و بیرق‌داری در نهضت و دفاع متراکم و فشرده حاکی از آزادگی دانست و خاطرنشان کرد: گیلانی‌ها با تعصب در خیابان‌ها از دین خدا و امام مسلمانان دفاع کردند.

سلامی با بیان اینکه مردم گیلان حصار زمان را شکستند، اظهار کرد: گیلانی‌ها با شهدای تمام دوران همراه شدند و با اهل بیت (ع) همدردی کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه ظلمت ترس، جهل و طمع را عامل اصلی شکست مسلمانان عنوان کرد و افزود: ملت ایران در نهضت ضد استعماری و استکباری تجربه کرده هرگاه پشت سر علما حرکت کند به پیروزی می‌رسد.

وی با اشاره به تاریخ 36 ساله انقلاب اسلامی، بیان کرد: ولایت فقیه عامل نجات ملت ایران از جهل، افسردگی و بردگی بوده و سبب درخشش خورشید اسلام در این سرزمین شده است.

سلامی ولایت فقیه را عنصر اصلی عزت و ایستادگی ملت ایران خواند و تصریح کرد: ایران اسلامی اراده هیچ استکباری را بر خود نمی‌پذیرد و پیروی از ولایت سبب صف‌آرایی مسلمانان در مقابل مستکبران شده است.

IMG_3722

*ولایت فقیه باطل‌کننده افکار شیطانی

جانشین فرمانده کل سپاه ولایت فقیه را باطل کننده تمام افکار شیطانی توصیف کرد و گفت: فتنه سال 88 تلاقی دو جریان استکبار جهانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دشمنان منطقه‌ای و همچنین سردمداران فتنه بزرگ داخلی علیه نظام اسلامی بود.

وی با بیان اینکه دشمنان خارجی در انتظار فرصت تاریخی بودند تا سناریوی خود در مقابل ملت ایران را پیاده کنند، تصریح کرد: دشمنان خارجی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل شعور، آگاهی و اعتماد مردم ایران به رهبری انقلاب اسلامی شکسته خوردند.

سلامی به مشارکت 85 درصدی ملت ایران در انتخابات سال 88 اشاره کرد و یادآور شد: ایران اسلامی در راس حکومت‌های مردم‌سالار جهان قرار گرفت و دشمنان به دنبال تضعیف ولایت فقیه بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دو خط ویرانگر جریان خارجی و فتنه‌گران داخلی پس از انتخابات سال 88، خاطرنشان کرد: فتنه سال 88 از آثار حمله خارجی در دوران دفاع مقدس ویرانگر بود و با تدبیر و ظرفیت عظیم ولایت فقیه و آگاهی، بصیرت و اعتماد مردم به رهبری نظام دستاوردهای مردم حفظ شد.

وی به بار نشستن طعم عاشورا در ذائقه معنوی ملت ایران اشاره کرد و افزود: امروز کفار از مردم ایران ناامید شدند و اعتماد به نفس و نشاط انقلابی به جامعه باز گردانده شده است.

IMG_4990

سلامی یادآور شد: ملت ایران به دنیا نشان داد ساده لوح نیست و مصمم است تا انتها از دین، قرآن، آزادی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، خون شهدا و امام خود پاسداری کند.

جانشین فرمانده کل سپاه هشتم و نهم دی ماه را روز بزرگ ملت ایران و از روزهای الهی خواند و اظهار کرد: امروز رهبران فتنه خطرناک نزد وجدان عمومی ملت ایران محاکمه شده و تبدیل به چهره‌های منافق خطرناک در صدر اسلام شدند.

وی با اشاره به اینکه رأفت نظام، گذشت، حلم و ظرفیت عظیم روحی مقام معظم رهبری بود که به سران فتنه فرصت حیات داد، بیان کرد: سران فتنه در ذهن مردم ایران اعدام‌شدگان هستند زیرا تلاش کردند تراز و ارتفاع رفیع بین‌المللی نظام اسلامی را تنزل دهند.

سلامی تصریح کرد: ملت ایران برای آنها که بر چهره نظام اسلامی خدشه وارد کردند، سیلی به صورت نظام زدند و به دنبال مصادره کردن دستاوردها و مجاهدت‌های پر از شهادت و جانبازی مردم بودند، عفو و رحمتی قایل نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه، پاسداری از مجاهدت‌های سخت را برای مردم ایران مهم خواند و بیان کرد: فتنه‌گران نمی‌توانند به شهادت رسیدن بیش از 200 هزار نفر در مدت هشت سال دفاع مقدس و قامت یک ملت را قربانی هوس‌های شخصی و دنیاطلبانه خود کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد