صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فومن/ محسن زاده: فتنه 88 دهن‌کجی به اسلام بود +تصاویر

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ۹دی را بیعت مجدد با ولایت دانست و گفت: با حضور مردم در صحنه نقشه‌های دشمن را برای ضربه زدن به نظام خنثی می گردد. حجه الاسلام محسن زاده در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی افزود: امروز بعضی‌ها از فتنه ۸۸ به عنوان یک حادثه، اتفاق یا پدیده […]

کد خبر : 13656 | 8:18 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۳

9dey-sepah (4)

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ۹دی را بیعت مجدد با ولایت دانست و گفت: با حضور مردم در صحنه نقشه‌های دشمن را برای ضربه زدن به نظام خنثی می گردد.

حجه الاسلام محسن زاده در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی افزود: امروز بعضی‌ها از فتنه ۸۸ به عنوان یک حادثه، اتفاق یا پدیده اجتماعی یاد می‌کنند و می‌خواهند سطح فتنه را کاهش دهند و فتنه‌گران را در جنایت به اسلام و ملت تبرئه کنند و امروز برخی‌ها آن را یک اتفاق اجتماعی می‌خوانند که اینگونه نیست، فتنه 88 دهن‌کجی به اسلام بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فتنه ۸۸ استمرار فتنه ناموفق در سال ۸۰ بود، وی اشاره ای به کتاب جنگ جهانی چهارم توسط نویسنده فرانسوی نمود و تصریح کرد: نویسنده فرانسوی در این کتاب نظریه جنگ چهارم را مطرح می‌کند در جنگ جهانی سوم ۳۷ کشور بر علیه ایران جنگی را شروع کرد و با شکست مواجه شدند، شکستی که در آن از بلوک غرب به عنوان یک افتضاح برای غرب در جهان اسلام ذکر شده بود، در آن کتاب ترسیم شد که فرمانده جبهه‌های اسلامی، ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه ایران از عقبه‌های دینی بهره‌مند است و دشمن فکر می‌کند باید این عقبه‌ها در مرز‌ها برانداخته شود، خاطرنشان کرد:سال ۶۵ جنگ در اطراف ایران در آن کتاب جنگ علیه ایران منتفی و تصمیم گرفته شد جنگ به داخل ایران کشیده شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان، گفت: ایشان فرمودند در لشکرکشی‌های خیابانی که به راه افتاد اگر دشمن موفق می‌شد وضعیت کشور ما چه می‌شد، مقام معظم رهبری نقشه‌ها را می‌دانستند نقشه جنگ داخلی با ابزارهایی که داشتند چون نتوانستند با جنگ مذهبی به نتیجه برسند و نقشه‌های دشمنان با رشادت جوانان ما غیرقابل پاسخ ماند پیشنهاد راه‌اندازی جنگ مذهبی را مطرح کردند

وی با بیان اینکه موضوع تقلب رمز آشوب فتنه‌گران بود در حالی که هیچ تقلبی رخ نداده و فقط به دنبال زمینه‌سازی برای فرار از شکست بودند،‌ خاطرنشان کرد: رهبری در جریان فتنه نقشه دشمنان را برملا کردند.

نماینده ولی فقه در سپاه قدس گیلان طرح فتنه در ضربه زدن به نظام اسلامی را قرار دادن مردم در مقابل یکدیگر دانست و تاکید کرد: مستندات موجود است و صداو سیما باید برای مردم جریان فتنه را روشنگری کند..

وی افزود: در سال ۷۸ تا ۸۸ اینها نتوانستند به اهداف خود دست یابند، افزود: با حضور میلیونی در به آشوب کشیدن تهران، مقام معظم رهبری فرمودند« فرزندان بسیجی‌ام به این قائله خاتمه دهید» و با حضور میلیونی مردم به فتنه تهران خاتمه داده شد اگرچه دشمن امید فتح سنگر به سنگر را داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: تحصنی که در مجلس ششم صورت گرفت شعار دوگانگی حاکمیت از درون مجلس دنبال شد ولی اقتدار و هوشیاری ملت ما اجازه نداد تا اتفاقی بیافتند، با یک انتخابات فتنه ایجاد نمی‌شود یکسال قبل از انتخابات عناصر انتخاباتی موضوع کمیته صیانت از آرا را مطرح کردند معنی آن اینکه افرادی که از دل این صندوق رای گرفته و نمایندگی و کرسی‌ها را اشغال کرده بودند بوی حرکت گستاخانه از سوی آنها می‌آمد.

محسن‌زاده با بیان اینکه صیانت از آرا زمانی است که تقلب صورت گیرد، قبح رمز آشوب همین طرح صیانت از آرا بود، تصریح کرد: مردم شاید زیاد توجه نداشتند ولی نیروهای مومن و بسیج حواسشان بود و رصد می‌کردند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران نظام الهی است، افزود: با تیزبینی عمیق و رصد موضوعات کاملا مکشوف بود که چه اتفاقی می‌خواهد بیافتند، چیزی که در کشور ما سابقه نداشت و هر ساله انتخاباتی داشتیم.

وی افزود: انگیزه اوج فتنه دشمن در عاشورا رقم خورد که شامل عاشورا سال ۶۱، عاشورای رضوی و عاشورای سوم هم در سال ۸۸ بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: مردم ما هفت ماه صبر کردند و مقام معظم رهبری مردم را به صبر و فتنه‌گران را به احترام و قانون دعوت می‌کرد ولی در روز عاشورا وقتی مردم دیدند که ارزش‌های شهدایشان پایمال می‌شود حماسه هشت دی را در گیلان رقم زدند و ثابت کردند در دفاع از قرآن و اهل بیت و نظام اسلامی سپر بلا هستند در پایان مراسم از برگزیدگان مسابقات قرآنی بسیج مرحله ناحیه ای با اهداء لوح تقدیر و جایزه قدردانی گردید.

9dey-sepah (1)

9dey-sepah (2)

http://bahjatnews.ir/wp-content/uploads/2014/12/9dey-sepah-5.jpg






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد