صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






صومعه سرا/ صدیقی: برخی به دنبال حذف خاطرات تلخ دوران فتنه هستند + تصاویر

امام جمعه صومعه‌ سرا گفت: برخی افراد از ۵ سال پیش تا کنون دچار فراموشی شده و به دنبال حذف خاطرات تلخ آن دوران هستند و برخی رسانه‌ها با طرح این مسائل زمینه ایجاد طمعی جدید را فراهم می‌کنند. حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی با بیان اینکه حوادث تلخ پس از انتخابات ریاست جمهوری حوادثی نبودند که […]

کد خبر : 13679 | 12:11 ب.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۳

ich9ao2t
امام جمعه صومعه‌ سرا گفت: برخی افراد از ۵ سال پیش تا کنون دچار فراموشی شده و به دنبال حذف خاطرات تلخ آن دوران هستند و برخی رسانه‌ها با طرح این مسائل زمینه ایجاد طمعی جدید را فراهم می‌کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی با بیان اینکه حوادث تلخ پس از انتخابات ریاست جمهوری حوادثی نبودند که به یکباره و با اعلام نتایج انتخابات آغاز شوند، اظهار کرد: قرائن وشواهد از مدتها قبل گواهی می داد که دشمنان نظام اسلامی سعی دارند از این فرصت پیش آمده درجهت اهداف خود نهایت استفاده را ببرند وبه خیال خام خود مراحل انقلاب مخملی را در کشور اجرا نمایند.

وی افزود:  رسانه های خارجی درماه‌های قبل از انتخابات مرتب از احتمال تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سخن می‌گفتند.

امام جمعه صومعه‌ سرا با بیان اینکه در داخل کشور عده‌ای ندانسته با القای احتمال تقلب در انتخابات، این ذهنیت را تقویت نموده و زمینه نا آرامی و آشوبهای مدنی و اعمال فراقانونی را فراهم ساختند، گفت: به عنوان مثال یکی از شخصیت های کشور،هفته ها قبل از انتخابات از تریبون رسمی اعلام کرد باید کاری بکنیم که همان رایی که به صندوق انداخته می شود، از صندوق بیرون آید.

صدیقی با بیان اینکه همسر همین شخصیت در روز انتخابات پس از انداختن رای خود به صندوق، گفت احتمال تقلب در انتخابات کاهش پیدا نکرده و اگر تقلب شد مردم به خیابانها بریزند، تصریح کرد: موسوی هم همان روز انتخابات در حالی که هنوز نتایج اراء اعلام نشده بود، با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که برنده انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: از آن به بعد این فرد به همراه یار غار خود مهدی کروبی چنان فضا و خلائی را برای حضور دشمنان فراهم کردند که هیچ گاه چنین چیزی اتفاق نیافتاد.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه بارها از سوی رهبری و برخی خواص دعوت به بازگشت و برائت از فتنه شدند ولی موثر واقع نگشت اظهار کرد: برای اینکه خود را لیدر این جنبش آغازین در سال ۸۸ می دانستند و خود را در موقعیت تحول اساسی در نظام می‌دیدند و آنجا پیش رفتند که دیگر نظام که هیچ، شعائر اسلامی نیز ذره‌‌ای در مقابل اهداف کورکورانه آنها ارزشی نداشت.

صدیقی افزود: سران فتنه مجرمند چرا که آقای موسوی بحث عمل تقلب را مستقیما و صراحتاً به وزارت کشور، شورای نگهبان و دولت نسبت داده که این افترا بود و وی باید برای اثبات مدعای خود به دادگاه احضار می‌شد.

وی گفت: بر هم زدن امنیت کشور موضوع ماده ۴۹۸ قانون مجازات اسلامی، تبلیغ علیه نظامموضوع ماده ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی و تحریک مردم به جنگ و کشتار و هشدار موضوع ماده ۵۱۲ قانون مجازات اسلامی، از دیگر جرائمی است که نقش میرحسین موسوی در آنها غیرقابل انکار بود و نگاهی به بیانیه های وی طی ماه های پس از انتخابات به خوبی بر این نکات صحه می گذارد.

امام جمعه صومعه‌سرا تصریح کرد: از آنجایی که مسئولیت برگزاری هرگونه تجمع غیر قانونی با ترتیب دهندگان تجمع است، در روز دوشنبه ۲۵ خرداد ماه سال ۸۸ به دعوت کروبی و دیگر بانی اصلی فتنه (میرحسین موسوی) راهپیمایی غیر قانونی و فاقد مجوزی در خیابان آزادی تهران برگزار شد که دنباله آن به بروز آشوب و اشتهار سلاح و درگیری مسلحانه و حمله به مراکز نظامی، تخریب اموال عمومی و خصوصی و تاسف بارتر از همه مرگ و جراحت تعدادی از هموطنان مان انجامید.

صدیقی خاطرنشان کرد: از آنجا که نقش نامبردگان در برپایی و حضور در تجمعات بدون مجوز و همچنین ادبیات به کار رفته در سخنرانیهای آنان آشکارا در ارتکاب این جرایم نقش داشته و بیانیه های پی در پی آنها در تکوین و تداوم آشوب ها و ریخته شدن خون فرزندان این کشور تاثیر فراوان داشته اند،آنها مجرم  و مستحق مجازات می‌باشند.

وی اظهار کرد: برخی افراد از ۵ سال پیش تا کنون دچار فراموشی شده و به دنبال حذف خاطرات تلخ آن دوران هستند و برخی رسانه‌ها با طرح این مسائل زمینه ایجاد طمعی جدید را فراهم می‌کنند.

iyja61tx

ik5bsw6m






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد