صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رودسر/ مهدوی: آنهایی که نامه بی سلام به رهبری نوشتند زبیریان زمانند + تصاویر

  حجت‌الاسلام سعید مهدوی گفت: آنچه به برکت خون شهدا در انقلاب اسلامی ایران بدست آمده میراثی گران بهاست که نسل های بعد آن تا پای جان در این راه ایستادگی می کنند.  ویژه برنامه یوم الله ۸ و ۹دی در رودسر با حضور حجت الاسلام مهدوی برگزار شد. این مراسم در شامگاه یکشنبه هفتم […]

کد خبر : 13684 | 12:41 ب.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۳

 buxxeqtf
حجت‌الاسلام سعید مهدوی گفت: آنچه به برکت خون شهدا در انقلاب اسلامی ایران بدست آمده میراثی گران بهاست که نسل های بعد آن تا پای جان در این راه ایستادگی می کنند. 

ویژه برنامه یوم الله ۸ و ۹دی در رودسر با حضور حجت الاسلام مهدوی برگزار شد. این مراسم در شامگاه یکشنبه هفتم دی ماه با قراتی چند از کلام الله مجید ،توسط برادر ویشکی نژاد شروع گشت.در ادامه به پخش کلیپی از جریانات پشت پرده انتخابات۸۸که در شورای نگهبان گذشت پرداخت.سپس حجت الاسلام والمسلمین پاکیزه بعنوان مسول ستادمردمی گرامیداشت۹دی در رودسر به ایراد سخن و خوش آمد گویی پرداختند.درانتها بادعوت مجری مهمان ویژه مراسم شروع به  سخنرانی نمودند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این مراسم گفت: آنهایی که نامه بی سلام به رهبری نوشتند زبیریان زمانند که حماسه حضور ۸۵ درصدی مردم را در انتخابات با بی بصیرتی خود به تلخی کشاندند.

حجت الاسلام  مهدوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان با تاکید براینکه حماسه ۹ دی تفکر و نگاه فاطمی دارد افزود: در ۹ دی مردم ولایت مدار از توهینی که به ملت و قیام عاشورا شده را  بر نتابید و پاسخی کوبنده به متعریضن به حقوق کشور داد.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی اظهار کرد: آنچه به برکت خون شهدا در انقلاب اسلامی ایران بدست آمده میراثی گران بهاست که نسل های بعد آن تا پای جان در این راه ایستادگی می کنند.

وی در ادامه افزود:در انتخابات ۸۸ خواص هواس پرت در امتحان الهی مردود شدند و تمامی شیرینی حضور حماسی مردم را با عملکرد ضد نظام به تلخی کشاندند.حماسه ۹ دی نشاندهنده حمایت مردم از ولایت بود که در فضای غبار آلود فتنه با پیمودن در راه ولایت تا پای جان ایستادگی می کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان اضافه کرد: انتخابات ۸۸ به عنوان یک مانور مردم سالاری دینی با مشارکت بیش از ۸۵ درصدی انجام شد که با بی بصیرتی خواص منفعت طلب باعث خسارات جبران نا پذیری به کشور وارد شود و دشمنان این مرز و بوم را برای واردکردن تحریم های بیشتر تشویق شوند.

وی با اشاره به اینکه خواص منفعت طلب با عث خانه نشینی علی (ع) شدند ولی مردم با بصیرت ایران تابعیت خود از ولایت را در خلق حماسه ۹ دی نشان دادند .افزود: با تاسی از مجاهدت قیام حضرت امام (ره) و تابعیت از ولایت عزت و امنیت در کشور برقرار است.

مهدوی اظهار کرد:آنهایی که نامه بی سلام به رهبری نوشتند زبیریان زمانند که حماسه حضور ۸۵ درصدی مردم را در انتخابات با بی بصیرتی خود به تلخی کشاندند و رهبری با تمام فشار های رسانه ای و جانبی بر اجرای قانون تاکید کردند ،ملت ایران خیانت فتنه گران هرگز فراموش نخواهد کرد.

وی در ادامه گفت:شیعه در طول تاریخ از فتنه گران ضربه خورده است که سکوت خواص بی بصیرت با حضور در فتنه تفاوتی ندارد. ابو موسی اشعری زمانه هر روز به دنبال پایان حصر فتنه گران است که باید به این نماینده مجلس گفت : شما به جای حل مشکلات رکود اقتصادی کشور،مشکل ازدواج جوانان،اشتغال و فاصله طبقاتی به دنبال منفعت طلبی  و سهم خواهی خود از نظام هستی!

9دی-رودسر-مهدوی-فتنه88-8دی (7)

9دی-رودسر-مهدوی-فتنه88-8دی (2)






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد