صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ثقلین از حرکت مردم گیلان در هشتم دی‌ماه به عظمت یاد می‌کنند

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه ثقلین از حرکت مردم گیلان در هشتم دی‌ماه به عظمت یاد می‌کنند بیان کرد: ۹دی محرم انقلاب را از نامحرم جدا می‌کند و مرز بین حق و باطل است. آیت‌الله محمدعلی امینیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روزها و حوادث و وقایع ایام مختلف هیچ‌گاه از صفحه تاریخ […]

کد خبر : 13692 | 10:10 ق.ظ | ۸ دی , ۱۳۹۳

آیت‌اله مختار امینیان

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه ثقلین از حرکت مردم گیلان در هشتم دی‌ماه به عظمت یاد می‌کنند بیان کرد: ۹دی محرم انقلاب را از نامحرم جدا می‌کند و مرز بین حق و باطل است.

آیت‌الله محمدعلی امینیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روزها و حوادث و وقایع ایام مختلف هیچ‌گاه از صفحه تاریخ و از اذهان و انظار  مردم با بصیرت و بزرگ ایران پاک نمی‌شود اظهار کرد: نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸، روزی است که خداوند متعال با امر، اراده و مشیت الهی خویش، قدرت خود را با مشت‌های آهنین ملت با بصیرت، فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی به نمایش گذاشت.

وی افزود: ملت بزرگ و دشمن‌شناس ایران، فتنهِ فتنه سازان و آشوب‌طلبان را با رهبری حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی عقیم و ناکام گذاشت.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با تأکید به اینکه حماسه ۹ دی یک روز ممتاز و برجسته در میان تمامی ایام تاریخ است بیان کرد: دست قدرت الهی بار دیگر حجت را بر همگان تمام کرد و پرچم اقتدار ولایت و رهبری جمهوری اسلامی را بر همه دشمنان داخلی و خارجی سرافرازانه به اوج رسانید.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری حرکت طوفانی و خروشان مردم ایران در ۹ دی را با استعانت و توکل از خداوند متعال و با الگو قرار دادن حضرت سیدالشهدا (ع) عنوان کرد و افزود: عظمت و بزرگی مردم ایران در برابر دشمنان و اطلاعات از ولی امر مسلمین جهان بار دیگر نظام و انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد.

وی حضور مردم در نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ را آگاهی مردم از عمل به وظیفه دینیشان دانست و اظهار کرد: مردم با بصیرت ایران با حرکتی فراموش نشدنی نشان دادند که برخلاف تبلیغات فتنه گران، ضمن پایبندی به‌نظام جمهوری اسلامی ایران از عزم و اراده دینی استواری برخوردارند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه ۹ دی‌ در قلب تاریخ ثبت‌شده است تصریح کرد: حرکت با بصیرت مردم گیلان به‌ویژه مردم شریف رشت در هشتم دی‌ماه، جاودانه تاریخ شده است و ثقلین از این حرکت تاریخی به عظمت یاد می‌کنند.

امینیان با تأکید بر زنده نگه‌داشتن نهم دی اظهار کرد: بنده به‌عنوان یک سرباز ولایت، نظام و رهبری از همه آحاد مردم تقاضا می‌کنم که حماسه ۹ دی‌ را برای همیشه زنده نگه دارند که زنده نگه‌داشتن این روز بزرگ مانند روز غدیر اطاعت از امر ولایت را بر ما واجب می‌کند و سره را از ناسره و خودی را از بیگانه، و محرم انقلاب را از نامحرم و نااهلان جدا می‌کند و مرز بین حق و باطل است.

وی با بیان اینکه نهم دی‌ماه، روز بیعت با ولایت و ولی امر مسلمین جهان است که خداوند نعمت وجودش را بر ما ارزانی فرموده تصریح کرد: همه ما به جهت شکر از این نعمت عظیم، این روز بزرگ را گرامی می‌داریم و با برپایی مجالس، گردهمایی و تجمعات عظیم حمایت و اطاعت خود را محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه ای مدظله‌العالی اعلام می‌کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد