صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان شفت/ 13 کمیته تشکیل شد

فرماندار شفت از تشکیل 13 کمیته ستاد دهه فجر این شهرستان خبر داد یونس محمودی، 11 دی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر تحولات اسلامی و شبه اسلامی جهان معاصر را در الهی بودن آن دانست. وی با بیان اینکه تفکر امام راحل الگوی تمام تحولات و […]

کد خبر : 13782 | 1:57 ب.ظ | ۱۳ دی , ۱۳۹۳

یونس محمودی
فرماندار شفت از تشکیل 13 کمیته ستاد دهه فجر این شهرستان خبر داد

یونس محمودی، 11 دی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر تحولات اسلامی و شبه اسلامی جهان معاصر را در الهی بودن آن دانست.

وی با بیان اینکه تفکر امام راحل الگوی تمام تحولات و انقلاب‌های سیاسی و اجتماعی جهان معاصر شده است، تصریح کرد: حضرت امام (ره) تمام عصاره وجودی خود را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرد.

فرماندار شفت تبعیت از انبیای الهی را از ویژگی‌های مهم امام راحل برشمرد و افزود: ساده‌زیستی امام (ره) موجب شگفتی رهبران جهان شده بود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه فجر شفت، از تشکیل 13 کمیته برای برگزاری مراسم و آیین‌های بزرگداشت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

محمودی از دستگاه‌های اجرایی شفت خواست تا با تعامل اداره‌های کل پروژه‌های مناسبی را برای شهرستان شفت در دهه فجر تعریف کنند.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای مصوبات سال‌های گذشته ستاد دهه فجر، خواستار اجرایی شدن مصوبات تا پیش از برگزاری جلسه بعدی ستاد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد