صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نشست کمیته دانشجویی/لزوم استفاده از ظرفیت‌ تشکلهای دانشجویی در دهه فجر +تصاویر

. نشست کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر گیلان، 14 دی ماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست گفت: تشکل‌های دانشجویی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر ایام‌الله دهه فجر گیلان نقش مهمی دارند. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، یکی از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات […]

کد خبر : 13788 | 8:55 ق.ظ | ۱۵ دی , ۱۳۹۳

SONY DSC
.
نشست کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر گیلان، 14 دی ماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست گفت: تشکل‌های دانشجویی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر ایام‌الله دهه فجر گیلان نقش مهمی دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، یکی از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تشکیل ستادهایی در ایام‌های مختلف عنوان و اظهار کرد: ستاد دهه فجر یکی از بزرگ‌ترین ستادها بوده و متشکل از 25 کمیته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به ظرفیت‌های بسیج دانشجویی تصریح کرد: کسی نمی‌تواند نقش جمهوری اسلامی ایران را در تمام عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و … منکر شود.

وی ادامه داد: انگیزه الهی که در بسیج دانشجویی قرار دارد خروجی‌های موثر فراوانی را تاکنون به همراه داشته است.

اشجری با بیان اینکه مردم به انقلاب، امام (ره) و رهبری عشق می‌ورزند، گفت: با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه که علیه جمهوری اسلامی ایران هر روز منعقد می‌شود مردم ایران اسلامی همچنان به انقلاب و نظام و رهبری وفادار هستند و در برابر تحریم‌ها ایستادگی می‌کنند.

وی به دروغ‌پردازی رسانه‌های غربی اشاره کرد و افزود: در دوران رژیم گذشته تنها دو تا سه روزنامه در کشور وجود داشت که هر کدام حامی منافع یک جناح خاص بودند اما امروزه تعداد زیادی روزنامه، هفته‌نامه و… در کشور مشغول به فعالیت هستند و به راحتی به ابراز علایق و سلایق خود می‌پردازند و انتقادهای شدید هم می‌کنند.

SONY DSC

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر نقش دانشجویان و دانشگاهیان در مقابله با فتنه‌ها گفت: مراکز دانشگاهی از جمله مراکزی هستند که دشمن برای آنها برنامه‌ریزی‌های هدف‌‌مندی دارد بنابراین آگاه بودن این قشر نقش موثری در مقابله با فتنه‌انگیزی‌های دشمنان ایفا می‌کند.

وی با اعلام برنامه‌های ستاد دهه فجر دانشجویی انقلاب اسلامی یادآور شد: این ستاد مسئولیت اجرای 9 برنامه مهم از جمله برنامه‌ریزی برای تشکیل ستادهای دانشجویی به منظور فراهم‌سازی حضور دانشجویان در ایام‌الله دهه فجر را دارد.

اشجری ادامه داد: ستاد مذکور مسئولیت تشویق و ترغیب آنها به منظور نقش‌آفرینی خودجوش در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب و انجام برنامه‌ریزی مناسب برای آشناسازی هر چه بیشتر دانشجویان با آرمان‌های امام راحل و دستاوردهای انقلاب را دارد.

وی معرفی و تجلیل از دانشجویان و چهره‌های برتر علمی، فرهنگی و هنری به منظور ارائه و نمایش دستاوردهای انقلاب و بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف فرهنگی و هنری و هنرمندان جوان در ایام‌الله دهه فجر به‌ویژه در 22 بهمن را از دیگر وظایف ستاد دهه فجر دانشجویی عنوان کرد.

این مسئول یکی از توطئه‌های دشمنان را تلاش برای ناامید کردن نسل جوان و دانشجو عنوان کرد و گفت: جایگاهی که ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب در عرصه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به آن دست یافت موجب امیدواری و تلاش بیشتر نسل جوان و دانشجو در کشور است.

وی با تاکید بر نقش تشکل‌های دانشجویی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر ایام‌الله دهه فجر خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های تشکل‌های دانشجویی برای برگزاری ایام‌الله دهه فجر در استان بهره بگیریم.

اشجری عدم مستندسازی در اقدام‌ها و فعالیت‌های دانشجویی را یکی از غفلت‌های اساسی اعلام کرد و متذکر شد: فعالیت‌هایی مانند برگزاری همایش‌ها، کرسی‌های آزاداندیشی و… باید مستندسازی شود و کمیته دانشجویی نسبت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد