صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری هفت یادواره شهدای دانشجوی گیلان در ایام الله دهه فجر

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: مدل انقلاب اسلامی ایران الگوی بزرگ و غیر قابل انکار برای جهانیان است. کامیار مهدی‌پور، 14 دی ماه در نشست کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر گیلان، مدل حکومتی جمهوری اسلامی ایران امروزه به عنوان یک الگوی بزرگ و غیرقابل انکار برای دنیا در حال نقش‌آفرینی است. وی افزود: باید […]

کد خبر : 13793 | 9:01 ق.ظ | ۱۵ دی , ۱۳۹۳

SONY DSC

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: مدل انقلاب اسلامی ایران الگوی بزرگ و غیر قابل انکار برای جهانیان است.

کامیار مهدی‌پور، 14 دی ماه در نشست کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر گیلان، مدل حکومتی جمهوری اسلامی ایران امروزه به عنوان یک الگوی بزرگ و غیرقابل انکار برای دنیا در حال نقش‌آفرینی است.

وی افزود: باید بکوشیم تا از انقلاب اسلامی به عنوان یک گوهر گرانبها به خوبی حفاظت کنیم و در آستانه برگزاری سی‌و ششمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب ابعاد مختلف آن را به نسل جوان و دانشجو معرفی کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه دشمنان انقلاب و اسلام درصدد هستند که مبانی دینی ما را زیرسوال ببرند، گفت: ما باید برای مقابله با این هجمه‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

وی نهادینه شدن ماحصل انقلاب برای نسل دانشجو را ضرورت خواند و ادامه داد: باید دانشجو و دانشگاهی را با اندیشه‌ها و شخصیت امام راحل آشنا کنیم.

مهدی‌پور با اشاره به اینکه شخصیت امام (ره) رکن و پایه اساسی انقلاب بود، تصریح کرد: یکی از خطراتی که امروزه جوانان و دانشجویان ما را تهدید می‌کند انحرافات و درو‌غ‌هایی است که دشمنان درباره اندیشه‌ها و افکار امام (ره) بیان می‌کنند.

وی با تاکید بر پررنگ‌تر شدن نقش دانشجویان و دانشگاهیان در مقابله با عوام‌فریبی‌ها، خاطرنشان کرد: باید به روشنگری و آگاه‌سازی نسل دانشجو و تحصیل‌کرده مملکت بپردازیم زیرا آینده کشور در دست‌های آنها است.

این مسئول درباره جمعیت دانشجویی گیلان افزود: بیش از 110 واحد دانشگاهی و بالغ بر 140 هزار دانشجو در گیلان وجود دارد که باید در دهه فجر امسال با همفکری و تعامل موثر رسالت‌های تدوین‌شده را درباره جمعیت دانشجویی به مرحله اجرا بگذاریم.

وی برنامه‌ریزی برای تشکیل ستادهای دانشجویی، آشناسازی دانشجویان با آرمان‌ها و اهداف امام راحل و انقلاب اسلامی، برطرف شدن شبهات و مسایلی که در حوزه انقلاب اسلامی مطرح است را از جمله اهداف کمیته دانشجویی مذکور برشمرد.

مهدی‌پور گفت: تشکیل ستادهای دهه فجر در دانشگاه‌ها و برجسته‌سازی نقش و افکار امام راحل در موضوعات دانشجویی از دیگر برنامه‌های اعضای کمیته دانشجویی گیلان در دهه فجر است.

وی با تصریح بر اینکه در دهه فجر با دو نگاه ورود می‌کنیم، خاطرنشان کرد: یک بحث آن تبلیغی و ترویجی و دیدگاه دوم نیز فعالیت‌های تحلیلی و تبیینی است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان شبکه‌های اجتماعی را یکی از دغدغه‌های اصلی نظام خواند و یادآور شد: امروزه با هجمه بسیاری از این رنگ و بو مواجه هستیم اما پیشانی‌های مذهبی و فرهنگی ما مانند محرم و صفر می‌تواند یک اهرم بازدارنده مناسب برای مقابله با این هجمه‌ها باشد.

وی از برگزاری 7 یادواره شهدای دانشجو از 18 تا 28 بهمن ماه امسال در دانشگاه‌های گیلان خبر داد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد