صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







عضو شورای اسلامی شهر رشت: نماد حماسه 8 دی در رشت احداث شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت خواستار احداث نماد حماسه هشت دی در میدان شهدای ذهاب این شهر شد. محمدحسین واثق‌کارگرنیا در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به احداث نماد مذکور اظهار کرد: در هشتم دی ماه سال 88 مردم گیلان در مقابله با فتنه‌گران یک روز قبل از مردم دیگر استان‌ها به صحنه […]

کد خبر : 13814 | 7:14 ق.ظ | ۱۵ دی , ۱۳۹۳

واثق کارگرنیا

عضو شورای اسلامی شهر رشت خواستار احداث نماد حماسه هشت دی در میدان شهدای ذهاب این شهر شد.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به احداث نماد مذکور اظهار کرد: در هشتم دی ماه سال 88 مردم گیلان در مقابله با فتنه‌گران یک روز قبل از مردم دیگر استان‌ها به صحنه آمده و بساط فتنه‌گران را برچیدند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: با این حرکت خودجوش که نشان از بصیرت بالا و پایبندی به اصل ولایت فقیه و پاسداری از خون شهدا بود رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم گیلان در 8 دی سال 89 گیلانیان را به السابقون در جبهه بصیرت و حمایت از ولایت فقیه مفتخر کردند.

وی با اشاره به حضور مردم گیلان در موارد متعدد طول تاریخ، ادامه داد: مردم گیلان در طول تاریخ رشادت‌های فراوانی از خود به نمایش گذاشتند و نماد شجاعت و مجاهدت مردم گیلان شهید میرزا کوچک جنگلی است.

واثق‌کارگرنیا با اشاره به اینکه در دوران انقلاب اسلامی گیلانیان نمادهای مقاومت مختلف از خود عرضه کردند، خاطرنشان کرد: لشکر قدس بسیجیان جوانان مومن، دانشوران، دانشگاهیان و علما در دوران‌های مختلف نقش برجسته‌ای ایفا کردند.

وی یادآور شد: برای گرامیداشت و جاودانه ماندن این حماسه غرورآفرین پیشنهاد می‌شود در نخستین فرصت اعضای کمیته نامگذاری یکی از خیابان‌ها و میادین شهر رشت را به نام 8 دی مزین کنند.

عضو شورای شهر رشت در ادامه پیشنهاد کرد که سازمان فرهنگی‌ورزشی شهر رشت ملزم به برگزاری فراخوان عمومی برای طراحی و ساخت نمادی که نشانگر حضور باشکوه مردمی باشد و برای نصب آن در میدان شهدای ذهاب اقدام کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد