صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برنامه‌های دانش آموزی دهه فجر گیلان با نگاه «امام شناسی» تبیین می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه یادواره شهدا در مدارس با استفاده از ظرفیت سخنرانی اعضای گروه پیام آوران ایثار برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های کمیته دانش آموزان و فرهنگیان با نگاه امام شناسی و ارزش‌های انقلاب اسلامی تبیین شود. مهدی حاجتی، 124 دی ماه در جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد دهه […]

کد خبر : 13863 | 10:35 ق.ظ | ۱۵ دی , ۱۳۹۳

IMG_5495

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه یادواره شهدا در مدارس با استفاده از ظرفیت سخنرانی اعضای گروه پیام آوران ایثار برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های کمیته دانش آموزان و فرهنگیان با نگاه امام شناسی و ارزش‌های انقلاب اسلامی تبیین شود.

مهدی حاجتی، 124 دی ماه در جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، با اشاره به هماهنگی این کمیته با سایر کمیته‌های استان، اظهار داشت: جنس آموزش و پرورش به دلیل نوع فرهنگی و آموزشی بودنش به گونه‌ای است که باید بیشتر از دستگاه‌های دیگر تلاش داشته باشد.

وی با بیان اینکه مخاطبین ما دانش آموزان هستند که چهار دهه با آغاز انقلاب اسلامی فاصله دارند، افزود: برنامه‌های کمیته دانش آموزان و فرهنگیان باید با نگاه امام شناسی و ارزش‌های انقلاب اسلامی تبیین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تأکید بر جایگاه فرهنگیان در صیانت از حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و اجرای با نشاط برنامه‌ها، گفت: سال گذشته برنامه‌های خوبی اجرا شد اما امسال باید کیفی‌تر و مطلوبتر از گذشته برگزار  شود.

حاجتی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا در مدارس با استفاده از ظرفیت سخنرانی اعضای گروه پیام آوران ایثار از برنامه دهه مبارک فجر است، تصریح کرد: دانش آموزان محجبه به عنوان مدافعان عفاف و حجاب در جمع راهپیمایان 22 بهمن حضور می‌یابند.

وی با اشاره به معرفی شهدای دانش آموز گیلانی دوران پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: جدید میثاق دانش آموزان و فرهنگیان با شهدا و گلباران مزار مطهر شهدا از دیگر برنامه‌های مهم آموزش و پرورش استان در این ایام مبارک است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: برنامه‌های تدارک دیده شده در دهه فجر امسال با یاری و همت ادارات آموزش و پرورش سراسر استان برگزار می‌شود و امسال آموزش و پرورش تمام همت و تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر بکار گرفته است.

حاجتی با بیان اینکه در راستای شناساندن ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به نسل جدید انقلاب، گام‌های ارزنده و مثبتی برداشته و جشن انقلاب باشکوهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، افزود: برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی در مدارس شهری و روستایی از دیگر برنامه‌های این ایام است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد