صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نشست کمیته ایثارگران/ برگزاری یادواره ۶۳ شهید انقلاب اسلامی گیلان +تصاویر

  . مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه یادواره ۶۳ شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی استان برگزار می‌شود، گفت: همزمان با سراسر کشور ۱۶ بهمن ماه مراسم میهمانی لاله‌ها در گیلان برگزار می‌شود. ابراهیم طاهرنژاد، 14 دی ماه در جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، هدف از برگزاری […]

کد خبر : 13869 | 11:49 ق.ظ | ۱۵ دی , ۱۳۹۳

 DSC006822
.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه یادواره ۶۳ شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی استان برگزار می‌شود، گفت: همزمان با سراسر کشور ۱۶ بهمن ماه مراسم میهمانی لاله‌ها در گیلان برگزار می‌شود.
ابراهیم طاهرنژاد، 14 دی ماه در جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، هدف از برگزاری این نشست را تبادل نظر برای تمهید مقدمات برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم سی و ششمین سالرزو پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی نعمتی بزرگ برای کشور و منطقه است.
وی با اشاره به تعداد شهدای دوران دفاع مقدس، افزود: 220 هزار شهید در دوران دفاع مقدس به غیر از شهدای بمباران و دوران‌های مختلف به شهادت رسیدند و نزدیک به 500 هزار جانباز ثبت شده و یک میلیون جانباز ثبت نشده در کشور وجود دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به اینکه 22 دستگاه عضو کمیته ایثارگران ستاد دهه مبارک فجر استان هستند و باید برنامه‌ای پیشنهادی این کمیته و تدوین شده خود را در این ایام اجرایی کنند، گفت: حضور گسترده آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی 22 بهمن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که به عنوان ویترین تمام برنامه‌ها و دستاوردها محسوب می‌شود.
طاهرنژاد خواستار ابتکار عمل در تدوین برنامه‌های کمیته ایثارگران استان در هرچه بهتر برگزار شدن کمی برنامه‌ها شد و تصریح کرد: حضور ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در مراسم گرامیداشت یوم الله 22 بهمن باشکوهتر از هر سال انجام می‌شود. وی افزود: یادواره 63 شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی گیلان یکی از برنامه‌های پیشنهادی کمیته ایثارگران به ستاد دهه مبارک فجر استان است که پس از تصویب نهایی برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، تعویض پرچم قبور مطهر شهدای استان، برگزاری یادواره شهدای روستاها، برگزاری یادواره‌های شهدای شهرستان‌ها، تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدا، اجرای ویژه برنامه میهمانی لاله‌ها در گزار شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن و برنامه‌های متعدد را از برنامه‌های پیشنهادی اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران استان را به ستاد دهه فجر گیلان نام برد.
طاهرنژاد با اشاره به اینکه به مناسبت ورود امام خمینی(ره) در 12 بهمن ماه مراسم استانی به مناسبت گرامیداشت این روز در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود، گفت: معرفی افراد برگزیده جامعه شاهد و ایثارگر به مناسبت دهه مبارک فجر از دیگر برنامه‌های این اداره کل است. وی با اشاره به برنامه‌های ملی، گفت: همزمان با سراسر کشور مراسم میهمانی لاله‌ها 16 بهمن در گیلان برگزار و در این مراسم پیام مقام معظم رهبری قرائت می‌شود.
.
DSC00687
.
DSC00691
.
DSC00688
.
DSC00686






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد