صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







ویژه برنامه “هر مدرسه یک جشن، یک زنگ انقلاب” دهه فجر در گیلان برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از اجرای برنامه هر مدرسه یک جشن، یک زنگ انقلاب خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر برای دانش آموزان و فرهنگیان استان اجرا می‌شود. حمیرا ذکی‌پور، 14 دی ماه در جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد […]

کد خبر : 13871 | 10:38 ق.ظ | ۱۵ دی , ۱۳۹۳

IMG_5529

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از اجرای برنامه هر مدرسه یک جشن، یک زنگ انقلاب خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر برای دانش آموزان و فرهنگیان استان اجرا می‌شود.

حمیرا ذکی‌پور، 14 دی ماه در جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر اظهار داشت: نواختن زنگ انقلاب،  اجرای 50 برنامه متنوع، برگزاری مسابقات با محوریت انقلاب اسلامی و  اجرای برنامه‌ها با محوریت مدرسه اجرا می‌شود.

وی از اجرای برنامه هر مدرسه یک جشن یک زنگ انقلاب خبر داد و افزود: هماهنگی با سینماها به منظور نمایش فیلم برای دانش آموزان از برنامه‌های آموزش و پرورش در ایام الله دهه فجر است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش  گیلان برگزاری مسابقات فرهنگی شامل مقاله نویسی، کتابخوانی، انشا و شعر را از برنامه‌های دهه فجر این اداره کل دانست و تصریح کرد: این مسابقه برای تمام گروه‌های سنی مختلف مدارس شهری و روستایی حول محور فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

ذکی‌پور خاطرنشان کرد: دیدار جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر دوران پیروزی انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان و معلمان و تجلیل از نخبگان و سرآمدان دنش آموز شاهد و ایثارگر مدارس از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر آموزش و پرورش استان است.

وی تجدید میثاق دانش آموزان و فرهنگیان با شهدا در روز میهمانی لاله‌ها را با حضور در گلزارهای شهدا از دیگر برنامه‌های این کمیته دانست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد