صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نشست ستاد دهه فجر رودسر/ تشکیل 18 کمیته در شهرستان

فرماندار رودسر از تشکیل 18 کمیته ستاد دهه فجر این شهرستان خبر داد. امیر جانبازی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان با گرامیداشت فرا رسیدن هفته وحدت و ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: امسال پروژه‌های دهه فجر این شهرستان به دلیل متعدد بودن در دو مرحله افتتاح می‌شوند. وی […]

کد خبر : 13894 | 12:01 ب.ظ | ۱۵ دی , ۱۳۹۳

جانبازی 18

فرماندار رودسر از تشکیل 18 کمیته ستاد دهه فجر این شهرستان خبر داد.

امیر جانبازی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان با گرامیداشت فرا رسیدن هفته وحدت و ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: امسال پروژه‌های دهه فجر این شهرستان به دلیل متعدد بودن در دو مرحله افتتاح می‌شوند.

وی از افتتاح چهار پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان در روزهای آینده در رودسر خبر داد و افزود: این پروژه‌ها شامل 240 واحدی مسکن مهر، ساختمان دیالیز، مدرسه 6 کلاسه شهید اکبرنیا و آسفالت و معابر سطح شهر رودسر است که با حضور استاندار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار رودسر از تشکیل ستاد دهه فجر این شهرستان در قالب 18 کمیته خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی مانند پل ماچیان، گاز رسانی، آسفالت راه‌های روستایی، برق‌رسانی و آبرسانی رودسر در ایام دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال فعالیت‌های انجام شده در یک سال توسط دستگاه‌های اجرایی به مردم منعکس می‌شود، تصریح کرد: انعکاس فعالیت‌های دولت موجب ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه می‌شود.

جانبازی برنامه‌ریزی برای اجرای سیاست‌های اقتصادی و سیاسی دولت در راستای پویایی اقتصاد با محوریت اقتصاد مقاومتی و اشتغال پایدار را مورد تاکید قرار داد و افزود: ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان عامل پیروزی انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد.

 امام جمعه رودسر نیز در ادامه جلسه مذکور دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات و عملکرد دولت به ملت دانست و اظهار کرد: خدمات در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ملت بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی، یادآور شد: مسئولان باید خدمات انجام شده دولت را به نحو مطلوب به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا از این طریق زمینه جذب و جلب افکار عمومی فراهم شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد