صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته مساجد/ جشن‌های دهه فجر با محوریت مساجد و مردمی برگزار می شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان با اشاره به اتخاذ تدابیر شایسته در دهه فجر، گفت: جشن‌های دهه فجر باید با محوریت مساجد، حفظ شأنیت این اماکن مقدس و مشارکت مردمی برگزار شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در نخستین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر که امروز، […]

کد خبر : 13914 | 11:53 ق.ظ | ۱۶ دی , ۱۳۹۳

پورابراهیم11

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان با اشاره به اتخاذ تدابیر شایسته در دهه فجر، گفت: جشن‌های دهه فجر باید با محوریت مساجد، حفظ شأنیت این اماکن مقدس و مشارکت مردمی برگزار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در نخستین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر که امروز، 14 دی در محل این دبیرخانه برگزار شد، با اشاره به نقش تاریخی و اثرگذار مساجد در شکل‌گیری، پیروزی و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: به منظور تبیین نقش مساجد در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت هر چه بیشتر نمازگزاران مساجد در امر برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب و آئین‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و آشنایی آنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی کمیته مساجد تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر شایسته در راستای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، گفت: جشن‌های دهه فجر باید با محوریت مساجد، حفظ شأنیت این اماکن مقدس و مشارکت مردمی برگزار شود.

حجت‌الاسلام پورابراهیم بر تبیین نقش مساجد در پیروزی انقلاب تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌ریزی مناسب برای تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر در مساجد به منظور فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم در آیین‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شود.

این کارشناس دینی ادامه داد: برگزاری مراسم مختلف فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی باید موجب فراهم‌سازی آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی شود.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر گیلان خواستار بهره‌گیری از توانمندی مردم جهت شادابی و طراوت مراسم دهه فجر شد و خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌های کاربردی به منظور تکریم از مقام والای ایثارگران انقلاب اسلامی و خانواده‌هایشان و حضور ائمه جماعات و اصحاب مساجد در جهت تقویت مشارکت‌های مردمی و گسترش بیش از پیش برنامه‌ها در سطح مساجد است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد