صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر گیلان + تصاویر

نشست مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، 16 دی ماه در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان برگزار شد.  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست گفت: فیلم مستند شهدای انقلاب اسلامی گیلان تهیه شود. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با اشاره به تشکیل کمیته‌های ستاد دهه فجر در استان اظهار […]

کد خبر : 13918 | 10:05 ق.ظ | ۱۷ دی , ۱۳۹۳

IMG_5573

نشست مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، 16 دی ماه در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان برگزار شد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست گفت: فیلم مستند شهدای انقلاب اسلامی گیلان تهیه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با اشاره به تشکیل کمیته‌های ستاد دهه فجر در استان اظهار داشت: سال‌های گذشته برای بعضی از برنامه‌های کمیته‌ها مشکلاتی ایجاد شده بود و این موضوع با اهتمام ویژه استانداری گیلان برطرف شده است.

وی بر برگزاری با شکوه جشن انقلاب در دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: دو ماه عزاداری را پشت سر گذاشتیم و دهه فجر فرصت مناسبی برای اجرای برنامه‌های شاد و مفرح در جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه بعضی از برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی هر سال برگزار می‌شود، تصریح نمود: راهپیمایی روز 22 بهمن هر سال برگزار می‌شود و این موضوع خشم دشمنان را بر می‌انگیزد و رفتاری که موجب خشم دشمنان اسلام شود دارای پاداش در آخرت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزاری برنامه‌های دارای جاذبه و متفاوت با سال‌های گذشته را مهم خواند و بیان کرد: برگزاری برنامه‌های متفاوت برای مردم جذاب است.

وی در ادامه بر شناساندن شهدای انقلاب اسلامی به نسل جوان تاکید کرد و یادآور شد: تولید فیلم مستند شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی در معرفی به نسل جوان تاثیرگذار است.

IMG_5553

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان نیز در این نشست گفت: کمیته اطلاع‌رسانی نماد فعالیت ستاد دهه فجر گیلان است.

محمد احمدی‌پور با اشاره به اینکه برنامه‌های ستاد دهه فجر توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان پیگیری می‌شود اظهار کرد: استفاده از تجربه سال‌های گذشته در بهتر برگزار کردن برنامه‌ها حائز اهمیت است.

وی مبنای فعالیت کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان را به لحاظ کمی و کیفی مهم عنوان کرد و افزود: مسئولان کمیته‌ها برنامه‌ها را با توجه به شرایط زمانی پیش‌بینی و اجرایی کنند.

احمدی‌پور مسائل اعتقادی و مردم را از پایه‌های اصلی نظام اسلامی برشمرد و بیان کرد: برنامه‌ریزی دشمنان بر سست کردن پایه‌های نظام است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان کاهش بهای نفت را در راستای تضعیف جمهوری اسلامی ایران خواند و تصریح کرد: بسیاری از کشورها از کاهش بهای نفت ناراحت هستند اما عربستان حاضر است ضرر کند تا بنیه اقتصادی نظام اسلامی ضعیف شود.

وی به جنگ نرم دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قدرت نرم از نقاط قوت نظام اسلامی است و این موضوع در کشورهای منطقه مشاهده می‌شود.

IMG_5561

احمدی‌پور خواستار لحاظ کردن شادابی، نشاط و امید برای مردم در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شد و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برنامه‌های با نشاط از وظایف مسئولان است ضمن اینکه خدمات انجام شده در طول انقلاب اسلامی به جامعه عرضه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه نسل امروز دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ندیده است، یادآور شد: بیان خاطرات انقلاب برای نسل امروز حائز اهمیت است.

وی عصاره برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی را در کمیته‌های این ستاد دانست و اظهار کرد: کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی نماد فعالیت تمام مجموعه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان است.

احمدی‌پور بر مردمی برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها با برنامه‌ریزی مناسب برنامه‌های خوبی را به مردم ارائه کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان نیز در جلسه مذکور از برگزاری نشست‌های روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: تشکل‌های دانشجویی ظرفیت مناسبی برای نشست‌های روشنگری است.

کامیار مهدی‌پور از تجمع بزرگ دانشجویی دانشگاه‌های گیلان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و بیان کرد: 10 ویژه‌برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی توسط سازمان بسیج دانشجویی استان برگزار می‌شود.

IMG_5568

جانشین رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان نیز در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر استان اظهار کرد: تعداد هشت ویژه‌برنامه دهه فجر در روستاهای گیلان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام روح‌الله موسوی از تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در تمام روستاهای گیلان خبر داد و تصریح کرد: ویژه‌برنامه مهمانی لاله‌ها همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در مزار شهدای روستاهای استان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه ورزشی ـ بومی ـ محلی بانوان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

سیده ساحره میرسیدی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: امسال برنامه‌های کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با توجه به نامگذاری سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در استان اجرا می‌شود.

وی از اجرای 146 ‌برنامه همزمان دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه بانوان در گیلان خبر داد و افزود: برنامه‌های مذکور در قالب 19 عنوان اجرا می‌شود.

میرسیدی با بیان اینکه نمایشگاه ویژه بانوان به صورت منطقه‌ای در گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های مختلف ورزشی ـ بومی ـ محلی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برای بانوان در استان تدارک دیده شده است.

این مسئول، حضور بانوان کارآفرین در عرصه‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان عنوان کرد و یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی بسیاری برای بانوان در نظر گرفته شده است.

IMG_5544.
IMG_5562
 .
IMG_5563
 .
IMG_5565
 .
IMG_5570
 .
IMG_5575
 .
IMG_5576
 .
IMG_5578






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد