صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راه‌ اندازی کاروان خبری فجر گیلان/ آغاز به‌ کار وبسایت خبری گیل‌ فجر

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان از راه‌اندازی کاروان خبری فجر این استان به‌زودی در این استان خبر داد. شهرام درویشی، 16 دی ماه در نشست مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر گیلان با اشاره به برنامه‌های این ستاد در ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: برای سومین سال متوالی سایت اطلاع‌رسانی گیل‌فجر […]

کد خبر : 13940 | 10:32 ق.ظ | ۱۷ دی , ۱۳۹۳

درویشی 11

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان از راه‌اندازی کاروان خبری فجر این استان به‌زودی در این استان خبر داد.

شهرام درویشی، 16 دی ماه در نشست مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر گیلان با اشاره به برنامه‌های این ستاد در ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: برای سومین سال متوالی سایت اطلاع‌رسانی گیل‌فجر ویژه اخبار و رویدادهای دهه فجر گیلان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه تمام اعضای کمیته‌های 25‌گانه ستاد دهه فجر گیلان می‌توانند برنامه‌ها و اقدام‌های خود را برای سایت گیل‌فجر ارسال کنند، تصریح کرد: این سایت مخزن جامع و کامل اطلاعات ستاد دهه فجر استان خواهد بود.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با تصریح بر اینکه امسال برنامه‌های جدیدی به فعالیت‌های قبلی کمیته اطلاع‌رسانی این استان افزوده می‌شود، از برگزاری مسابقه ملی تیتر انقلاب با موضوع انقلاب اسلامی برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: این مسابقه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته اطلاع‌رسانی برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقه عکس خبری استانی فجر انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: مراسم ویژه اصحاب رسانه با موضوع انقلاب اسلامی با حضور استاندار گیلان برگزار می‌شود.

درویشی درباره راه‌اندازی کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه مبارکه فجر گیلان خاطرنشان کرد: امسال کاروان فجر گیلان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سفر این کاروان از هفته آینده به شهرستان‌های گیلان آغاز می‌شود، تصریح کرد: امسال به صورت چرخشی از حضور خبرنگاران در کاروان خبری فجر گیلان استفاده می‌شود.

این مسئول هدف از راه‌اندازی کاروان خبری فجر گیلان را انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیان خدمات دولت توسط فرمانداران و بازدید از پروژه‌های شاخص شهرستان‌ها ذکر کرد و متذکر شد: اطلاع‌رسانی شفاف‌ و سازنده و ترسیم فضای واقعی توسعه شهرستان‌های گیلان از جمله اهداف مهم تور خبری فجر است.

وی با بیان اینکه کاروان خبری همواره مورد استقبال فرمانداران شهرستان‌ها قرار گرفته است، یادآور شد: فرمانداران همکاری‌‌های خوبی با کاروان خبری فجر گیلان انجام می‌دهند.

درویشی صدور کارت خبری ویژه ایام‌الله دهه مبارک فجر را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و یادآور شد: برای ساماندهی بهتر خبرنگاران صدور کارت خبرنگاری ویژه دهه فجر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود.

به گفته وی، سال گذشته حدود 300 کارت فجر خبری برای خبرنگاران گیلان صادر شده بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد