صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش رسانه و انقلاب اسلامی در گیلان برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری همایش رسانه و انقلاب اسلامی در این استان خبر داد. فیروز فاضلی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امسال خبرنگاران برای پوشش اخبار دهه فجر انقلاب اسلامی ساماندهی […]

کد خبر : 13943 | 10:42 ق.ظ | ۱۷ دی , ۱۳۹۳

IMG_5575

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری همایش رسانه و انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

فیروز فاضلی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امسال خبرنگاران برای پوشش اخبار دهه فجر انقلاب اسلامی ساماندهی می‌شوند.

وی ادامه داد: ساماندهی خبرنگاران برای پوشش اخبار دهه فجر در دو سال گذشته در گیلان انجام شده و 300 خبرنگاران در این زمینه اعلام آمادگی کردند.

فاضلی بر تبیین سیاست‌های دولت تدبیر و امید برای انتشار اخبار دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: همایش رسانه و انقلاب اسلامی برای اعلام برنامه‌ها و دیدگاه مسئولان با سخنرانی ویژه محمدعلی نجفی استاندار گیلان در این استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تدوین 150 برنامه در کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، بیان کرد: گستره برنامه‌های مذکور در تمام شهرستان‌ها است.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب را از ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خواند و تصریح کرد: نمایش فیلم، برگزاری شب شعر و نمایشگاه نقاشی از جمله برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.

فاضلی از برگزاری نمایش خیابانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی در زمینه انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی همزمان با دهه فجر در استان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه 24 سازمان عضو کمیته فرهنگی، هنری و اقلیت‌های دینی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان هستند، خاطرنشان کرد: برنامه تمام سازمان‌ها تا هفدهم دی ماه جاری به کمیته مذکور ارائه می‌شود.

* فعالیت 470 هیئت ورزشی در گیلان

معاون توسعه مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در جلسه مذکور به ظرفیت بالای جامعه ورزش استان اشاره کرد و گفت: انجام هر فعالیتی موجب تامین سلامتی در جامعه می‌شود.

حسین بالو از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و بیان کرد: دیدار با خانواده ورزشی شهدا از جمله برنامه‌ها همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان است.

وی با اشاره به فعالیت 470 هیئت ورزشی در گیلان، تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در راستای بزرگداشت انقلاب اسلامی در هیئت‌های مذکور برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد