صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته فضاسازی/ برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح در ایام‌الله دهه فجر + تصاویر

نشست کمیته فضاسازی و تزئینات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهر رشت، پنجشنبه 18 دی ماه در سالن اجتماعات شهرداری رشت برگزار شد. رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در این نشست با تأکید بر لزوم برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح در ایام‌الله دهه فجر گفت: علی‌رغم همه توطئه ‌های دشمنان نظام، مردم ایران […]

کد خبر : 13951 | 1:03 ب.ظ | ۱۸ دی , ۱۳۹۳

IMG_5612

نشست کمیته فضاسازی و تزئینات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهر رشت، پنجشنبه 18 دی ماه در سالن اجتماعات شهرداری رشت برگزار شد.
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در این نشست با تأکید بر لزوم برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح در ایام‌الله دهه فجر گفت: علی‌رغم همه توطئه ‌های دشمنان نظام، مردم ایران اسلامی همچنان به انقلاب، نظام اسلامی و رهبری وفادار هستند و در برابر سختی‌ها ایستادگی می‌کنند.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری، با بیان اینکه تاکنون صبغه ماتم در ایام عزاداری پررنگ‌تر از شادی در اعیاد و جشن ها بوده، اظهار داشت: این وظیفه مدیران فرهنگی است که با استفاده از فرصت‌هایی همچون ایام‌الله دهه فجر زمینه‌های شادی را برای مردم به‌ویژه نسل جوان فراهم آورند.
وی ضمن تبیین آئین نامه کمیته فضاسازی و تزئینات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: این کمیته یکی از اثرگذارترین کمیته های ستاد دهه فجر است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه باید فضاسازی شهر رشت در ایام الله دهه فجر کاملاً برجسته و مشهود باشد، تصریح نمود: پیشنهاد می‌شود از هر منطقه شهر رشت یک محلۀ بی‌بضاعت انتخاب و با برگزاری جشن انقلاب و برنامه‌های مفرح، کام مردم این مناطق به یمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شیرین گردد.
حجت‌الاسلام و المسلمین اشجری با بیان اینکه شهرداری رشت برای فضاسازی و تزئین محله‌ها می‌تواند از مساجد و پایگاههای مقاومت کمک بگیرد، افزود: از هم‌اکنون برای طراحی، ساخت و نصب نمادی از انقلاب اسلامی در یکی از مناطق شهر رشت که نقطه عطف انقلاب اسلامی بوده، برنامه‌ریزی و اقدام‌ لازم به عمل آید.
وی استفاده از ابزارهای جدید تبلیغی، نصب پرچم جمهوری اسلامی در سر درب مغازه‌ها، ارائه خدمات ویژه رایگان یا نیم‌ بها به شهروندان، برگزاری جشن بزرگ انقلاب در شب 22 بهمن در میدان اصلی شهر رشت همراه با نورافشانی را به کمیته فضاسازی و تزئینات شهر رشت پیشنهاد نمود.
کریم سرپرست، سرپرست شهرداری رشت نیز در این نشست از آمادگی کامل شورای شهر و شهرداری رشت برای برگزاری هرچه باشکوه مراسم ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: مناطق 5 گانه شهرداری رشت و سازمان‌های تابعه شهرداری تمام ظرفیت خود را برای فضاسازی و تزئین میادین و خیابان‌های اصلی شهر بکار می گیرند.
همچنین در این نشست، علیرضا قانع، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت از برگزاری مسابقه نقاشی 100 متری کودکان انقلاب در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی در روز 18 بهمن، برپایی جشنواره بهترین آرزو برای وطن اسلامی و پرواز بالن‌ها، و … از دیگر برنامه‌های شهرداری رشت برای ایام الله دهه فجر است.

IMG_5581

IMG_5586

IMG_5594

IMG_5599

IMG_5622






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد