صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد دهه فجر شهرستان فومن/ همایش تجلیل از خبرنگاران برتر در دهه فجر

معاون فرماندار فومن از برگزاری نمایشگاه فجر انقلاب و جشنواره زبان مادری این شهرستان در دهه فجر خبر داد. جواد عامر، 20 دی ماه در نشست ستاد دهه فجر شهرستان فومن با اشاره به برنامه‌های ستاد در دهه فجر اظهار کرد: در دهه مبارک فجر برنامه‌های فرهنگی و پروژه‌های عمرانی افتتاح می‌شوند. وی با بیان […]

کد خبر : 13964 | 10:42 ق.ظ | ۲۱ دی , ۱۳۹۳

معاون فرماندار فومن از برگزاری نمایشگاه فجر انقلاب و جشنواره زبان مادری این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

جواد عامر، 20 دی ماه در نشست ستاد دهه فجر شهرستان فومن با اشاره به برنامه‌های ستاد در دهه فجر اظهار کرد: در دهه مبارک فجر برنامه‌های فرهنگی و پروژه‌های عمرانی افتتاح می‌شوند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی با 100 درصد پیشرفت افتتاح می‌شوند، افزود: نواختن زنگ انقلاب، برگزاری جشن انقلاب در شهر فومن و بخش‌ها، نشست‌های دانشجویی، دیدار با خانواده شهدا و ده‌ها برنامه عمرانی، فرهنگی و… از جمله برنامه‌های ستاد در دهه مبارک فجر خواهد بود.

معاون فرماندار فومن با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی باید با نام شهدا نامگذاری شوند، متذکر شد: در محلات از نام شهدای همان محل برای نامگذاری پروژه‌ها استفاده شود.

وی از نصب پرچم اصناف در سر در واحد های صنفی خبر داد و گفت: امسال آذین‌بندی با شکوه‌تری را در دهه فجر از طرف مردم و بازاریان صنف فومن انجام می‌شود.

عامر کلنگ‌زنی ساختمان اختصاصی اتاق اصناف فومن در دهه فجر را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و ادامه داد: از شهدای اصناف و نخبگان علمی و ورزشی اصناف تجلیل می‌شود.

وی تجلیل از کارمندان جانباز و ایثارگر را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و یادآور شد: یادواره 405 شهید فومن و دو شهید گمنام این شهرستان دهه فجر برگزار می‌شود.

این مسئول آگاه سازی نسل چهارم انقلاب در زمینه ارزش‌های انقلاب را مهم دانست و تصریح کرد: نمایشگاه فجر انقلاب، جشنواره زبان مادری و انشای انقلاب در فومن برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی خبرنگاران را از یاوران مسئولان خواند و خاطرنشان کرد: از خبرنگاران برتر شهرستان فومن تجلیل می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد