صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی رودسر در دهه فجر

فرمانده سپاه ناحیه رودسر از برپایی نمایشگاه عملکرد کارآفرینان در زمینه اقتصاد مقاومتی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد. رحمان عصامی عصر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان رودسر با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اظهار کرد: برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در حماسه اقتصادی […]

کد خبر : 13986 | 12:04 ب.ظ | ۲۲ دی , ۱۳۹۳

فرمانده سپاه ناحیه رودسر از برپایی نمایشگاه عملکرد کارآفرینان در زمینه اقتصاد مقاومتی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

رحمان عصامی عصر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان رودسر با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اظهار کرد: برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در حماسه اقتصادی اهتمام تمام مسئولان و آحاد مردم امری ضروری است.

وی از سرمایه‌گذاری 10 میلیارد ریال در مدت 10 ماه گذشته سپاه رودسر در راستای اقتصاد مقاومتی این شهرستان خبر داد و افزود: با این حجم سرمایه‌گذاری برای 80 نفر مستقیم و 320 نفر غیرمستقیم کارآفرینی شده است.
فرمانده سپاه ناحیه رودسر تصریح کرد: این اشتغال در زمینه‌های متعدد پرورش ماهی، بلدرچین، گل وگیاه، دام سبک، قارچ و… بوده است.
وی از برپایی نمایشگاه عملکرد کارآفرینان در زمینه اقتصاد مقاومتی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این نمایشگاه در میدان شهرداری رودسر با هدف ارائه محصولات تولید شده کارآفرینان برای عرضه به عموم مردم و تشویق دیگران در راستای کارآفرینی برگزار می‌شود.
عصامی برگزاری همایشی برای تبیین و تحقق فرمایش‌های مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی در ایام دهه فجر در سالن شهید آوینی رودسر را از دیگر برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد و ادامه داد: دهه فجر بهترین فرصت برای به رخ کشیدن تحکم نظام به جهانیان است.
وی نگاه حوزه اقتصاد مقاومتی را استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پشتیبانی از اقتصاد خانواده‌ها دانست و افزود: برای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی کشور لازم است که مدیریت خرد و مردمی را به جای مدیریت کلان جایگزین کنیم.
معاون سیاسی فرماندار رودسر نیز در ادامه جلسه مذکور گفت: برای تحقق حماسه اقتصادی تلاش مجاهدانه تمام مسئولان برای تقویت بنیه اقتصادی کشور ضروری است.
یوسف پورامیر با اشاره به کاهش بی‌سابقه قیمت نفت در بازارهای جهانی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر از منابع داخلی کشور و کاهش اتکا به درآمدهای نفتی برای تامین اهداف نظام لازم است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد