صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انقلاب اسلامی الگوی ملت‌ها در مقابله با استکبار است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: آوازه شکست ناپذیری استکبار بلند شده و امروز ملت‌ها با الگوگیری از انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند. هامون محمدی در همایش بسیج رسانه گیلان با گرامی‌داشت سالروز عملیات کربلای 5 در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: عملیات کربلای 5 شکست را به دشمن تحمیل کرد. وی عملیات […]

کد خبر : 13988 | 12:09 ب.ظ | ۲۲ دی , ۱۳۹۳

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: آوازه شکست ناپذیری استکبار بلند شده و امروز ملت‌ها با الگوگیری از انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

هامون محمدی در همایش بسیج رسانه گیلان با گرامی‌داشت سالروز عملیات کربلای 5 در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: عملیات کربلای 5 شکست را به دشمن تحمیل کرد.

وی عملیات کربلای 5 را یکی از افتخارهای لشکر قدس گیلان عنوان کرد و افزود: رزمندگان گیلانی در عملیات مذکور موفق شدند از دژهای دشمن بعثی عبور کنند.

محمدی شلمچه را یکی از مناطق ماندگار در دوران دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: استکبار جهانی تمام هزینه‌ها را انجام می‌دهد تا بتواند با جمهوری اسلامی تقابل کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام (ره) مکتبی دارای عقبه عمیق و اثرگذار از 1400 سال گذشته را در سال 42 به ملت ایران معرفی کرد، گفت: مکتب امام (ره) قادر است افراد بزرگ را تربیت کند.

وی به رهبری انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری مطابق با خواسته امام (ره) اشاره کرد و یادآور شد: انقلابی که امام (ره) آغاز کرد محدود به مادیات نمی‌شود.

محمدی با تاکید براینکه دشمنی استکبار با نظام اسلامی توهم نیست، بیان کرد: در هر منطقه‌ای سلطه‌گری وجود داشته باشد تفکر امام (ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی حضور دارد و اجازه نمی‌دهد عرصه سلطه‌طلبی استکبار جهانی گسترش پیدا کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان استیلای فرهنگی را کم هزینه‌ترین روش دشمن برای غلبه بر ملت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌های غربی در دست صهیونیست‌ها است.

وی با تاکید بر توصیه‌های مقام معظم رهبری در موضوع رسانه، اظهار کرد: بسیج رسانه شبکه اطلاع‌رسانی جدا از فضای رسانه‌ای حاکم در دنیا را آغاز کرده و  مسیر اطلاع‌رسانی شفاف را دنبال می‌کند.

محمدی تقابل رسانه‌ای نظام اسلامی با استکبار جهانی را حتمی خواند و بیان کرد: تقابل مذکور براساس اندیشه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری در مقابله با استکبار در تمام عرصه‌ها وجود دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان تداوم انقلاب اسلامی را از موضوع‌های مهم عنوان کرد و افزود: بسیاری از چهر‌ه‌های ابتدای انقلاب و نظام دارای وجهه مثبت بودند و امروز چرخش 180 درجه‌ای پیدا کردند و این موضوع نشان می‌دهد استمرار و پافشاری بر حق مهم است.

وی با بیان اینکه نبرد انقلاب اسلامی با استکبار جهانی در عرصه «آستانه تحمل» است، تصریح کرد: آوازه شکست ناپذیری استکبار بلند شده و امروز ملت‌ها با الگوگیری از انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

محمدی به تبعیت مردم ایران از ولایت فقیه اشاره کرد و گفت: رمز موفقیت ملت ایران در اعتقاد به اصل ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه استکبار به‌دنبال تضعیف ولایت ‌فقیه است، بیان کرد: تلاش رسانه‌ها در راستای تقویت جایگاه ولایت ‌فقیه حائز اهمیت است.

وی بر ارتقای توانمندی‌های داخلی تاکید کرد و یادآور شد: اکنون ایران اسلامی در تکنولوژی نظامی سرآمد است و نادیده گرفتن پیشرفت‌ها و نبود خودباوری در کشور می‌تواند برای جامعه خطرناک باشد.

محمدی بسیاری از مشکلات را مربوط به نبود مدیریت دانست و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات جامعه را می‌تواند برطرف کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان توانمندی‌های موجود در داخل کشور را از واقعیت‌های جامعه دانست و اظهار کرد: نقش بسیج رسانه در ارائه توانمندی‌های داخلی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه در خدمت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: بسیج رسانه در راستای پیشرفت و بالندگی کشور گام بر می‌دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد