صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سردار شریف: گفتمان انقلاب اسلامی اثرگذارترین گفتمان جهانی است

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: گفتمان انقلاب اسلامی اثرگذارترین گفتمان جهانی است. سردار رمضان شریف در همایش بسیج و رسانه گیلان در تالار یاس شهرستان رشت اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی را در ترویج، تبیین و اشاعه گفتمان انقلاب اسلامی دارند. وی با بیان اینکه امروز شاهد صدور گفتمان انقلاب اسلامی هستیم، افزود: کره […]

کد خبر : 13990 | 12:47 ب.ظ | ۲۲ دی , ۱۳۹۳

شریف 19

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: گفتمان انقلاب اسلامی اثرگذارترین گفتمان جهانی است.

سردار رمضان شریف در همایش بسیج و رسانه گیلان در تالار یاس شهرستان رشت اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی را در ترویج، تبیین و اشاعه گفتمان انقلاب اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد صدور گفتمان انقلاب اسلامی هستیم، افزود: کره زمین بین دو گفتمان تقسیم شد ولی جمهوری اسلامی ایران گفتمان جدیدی را در دنیا تعرف کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه گفت: گفتمان انقلاب اسلامی احیاگر گفتمان قرآن بوده و اثرگذارترین گفتمان جهانی است.

شریف با تاکید بر اینکه همایش بسیج و رسانه براساس گفتمان ولایت است، تصریح کرد: صاحبان فکر در حوزه رسانه باید به این نکته توجه کنند که چرا این قدر کشور ما مورد توجه کشورها و استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در مقایسه با کلیات کره زمین و جمعیت آن جغرافیای کوچکی دارد، افزود: این سئوال مطرح است که چرا به اصطلاح رسانه‌ای به این میزان روی آنتن هستیم و کشور مورد هجمه قرار می‌گیرد، این به دلیل فرهنگ انقلاب اسلامی است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با تصریح بر اینکه در مدار ارتباطی و رسانه‌ای سه ضلع همواره حفظ شده است، خاطرنشان کرد: این اضلاع محتوای پیام و جغرافیا و ابزار است و امروز مفاهیمی همچون بازخورد و مهندسی پیام به آن اضافه شده است.

شریف با بیان اینکه تحلیلی که گفتمان چه تاثیری می‌تواند داشته باشد و این گفتمان‌ها تا چه اندازه می‌توانند تعیین کننده باشند باید مدنظر رسانه‌ها باشد، افزود: قبل از بهمن 57 جهان بین دو گفتمان کمونیست‌ها به سرکردگی شوری و گفتمان آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها تقسیم بندی می‌شد.

وی با بیان اینکه عرصه تاثیرگذاری گفتمان به حدی است که بین ملت‌هایی که دارای زبان، نژاد و فرهنگ واحد هستند ایجاد اختلاف می‌کند، تصریح کرد: در کل کره زمین قبل از بهمن 57 آلمان به دو بخش آلمان شرقی و غربی تقسیم شد و این وضعیت را در کره شمالی و جنوبی همچنان شاهد هستیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به یمن شمالی و جنوبی، خاطرنشان کرد: تاثیرگفتمان در کشورهایی که دارای فرهنگ و زبان مشترک هستند را با این جداسازی شاهد هستیم.

شریف با تاکید بر اینکه جهان بین دو گفتمان تقسیم شد و برای آن دو اتحادیه نظامی ایجاد کرد، گفت: اتحاد ورشو که حافظ قلمرو شوری و ناتو که هنوز وجود دارد و حافظ فرهنگ غربی است، توجه صاحبان قدرت دنیا به انقلاب اسلامی از اینجا ناشی می‌شود که امام راحل گفتمان جدیدی را برای جامعه بشری عرضه کردند.

وی با بیان اینکه گفتمان امام راحل احیای مجدد آئین آخرین پیامبر(ص) و سخن الهی است، افزود: ما در سه ضلع مدار ارتباطی و محتوایی از نظر پیام و محتوا بی‌بدیل هستیم و هیچ کدام از گفتمان‌های دنیا نمی‌توانند با آن رقابت کنند چرا که تعالیم پیامبر اسلام(ص) در آن نهادینه شده است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با تصریح بر اینکه در بهمن 57 هر دو اردوگاه مصلحت غرب و شرق به مقابله با انقلاب اسلامی پرداختند، افزود: به همان میزان که اتحادیه جماهیر شوری با انقلاب مخالفت کرد به همین میزان آمریکایی‌ها ایجاد اختلال کردند.

شریف گفت: این پدیده نخستین بار روی داد چراکه وقتی در یک نظام دو قطبی یک کشوری از مدار خارج می‌شود باید دومی از آن دفاع کند ولی وقتی ما از اردوگاه غربی‌ها خارج شدیم این اتفاق رخ نداد و هر دو بلوک شرق و غرب به مخالفت با ایران پرداختند.

وی با بیان اینکه حمایت جماهیر شوری با آمریکا از حزب بعث به یک میزان بود، افزود: ما یک گوهر تابناکی داریم و دارای گفتمانی هستیم که در صورت ارائه به جهان، افکار عمومی گفتمان ما را می‌پذیرد زیرا خداوند متعال نیاز‌های فطری بشر را بهتر از هر کسی تشخیص می‌دهد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با تاکید بر اینکه ما به عنوان صاحبان انقلاب اسلامی و کسانی که مدعی پیروی از انقلاب هستیم خواهان اهتزار پرچم« لا اله الا الله» هستیم و برای آن مبارزه می‌کنیم، گفت: ما قادریم با این گفتمان عظیم در سراسر جهان، افکار عمومی را متوجه خود سازیم و بشر را با خود همراه کنیم.

شریف با بیان اینکه در بحث افکار عمومی یکی از مهمترین مباحثی که غربی‌ها دنبال می‌کنند نگاه به زن، حقوق بشر و حقوق اقلیت‌ها است، تصریح کرد: اینها چیزی نیست که در دوران انقلاب اسلامی باشد و از قبل دنبال می‌شد.

وی با اشاره به اوریانا فالاچی روزنامه نگار معروف دنیا و سئوالات چالش گونه‌ای که این خبرنگار مطرح می‌کرد، گفت: این خبرنگار زبردست با اکثر رهبران سیاسی دنیا مصاحبه کرده و در ایران با امام راحل، مرحوم بازرگان و آخرین شاه پهلوی مصاحبه داشته است، نکته خیلی مهم و دقیق این است که در سئوالات او که امروز ذهن ما را توسط شبکه‌های گسترده‌ای ماهواره‌ای به خود مشغول کرده، مطرح است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه خاطرنشان کرد: حکایت رسانه‌های غربی و سردمداران غربی این است که خود را به خواب زده‌اند 36 سال است که نظام ما بر مبنای اعتقاد دینی و براساس رهبری دو فقیه مسلط اداره می‌شود، این انقلاب در مقابل همه قدرت‌هایی که در مقابل آن بودند ایستاده‌ است و آن به دلیل داشتن رهبری هوشمند است.

شریف افزود: خانم رایس وزیر امور خارجه آمریکا جمله‌ای دارد که می‌گوید «ما دارای امپراتوری عظیمی از قدرت، سلاح، پول و اندیشه هستیم ولی برای چگونگی مهار ایران و کندکردن روال ایران با وجود استفاده از بهترین متخصصان با مشکل مواجه می‌شویم».

وی با تاکید بر اینکه این سیاستمدار صریحا اعتراف می‌کند با وجود همه این طراحی‌ها رهبر فقیه نظام جمهوری اسلامی همواره ما را با شکست مواجه می‌کند، گفت: وی می‌گوید «رهبر انقلاب در فروردین در ابتدای هر سال همه طراحی‌های پیچیده و ما را بی‌اثر می‌کند».

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه داشتن رهبری هوشمند به معنای چالش کشیدن دنیا است، افزود: وقتی صدام جنگ را علیه ما شروع کرد تنها کشوری با آن مخالفت کرد و همراه ایران بود کشور سوریه بوده است.

شریف با اشاره به طرح‌ریزی غرب برای ساقط کردن نظام سوریه، گفت: امروز چهار سال  و اندی است که از هجمه سراسری و برنامه‌ریزی شده دشمنان به سوریه می‌گذرد و یادآوری این نکته لازم است که رهبر انقلاب در مقابل چشم دنیا در شرایطی که سه ماه از شروع درگیری در سوریه گذشته بود فرمودند «دولت و مردم سوریه اجازه نمی‌دهند که دشمنان در سرزمین سوریه کاری از پیش ببرند» که ناشی از اشرافیت مقام معظم رهبری در منطقه است.

وی با اشاره به جنایات تاریخ افزود: امروز داعشی‌ها سر از فرانسه در آوردند و این نشانه بازگشت حرکت ناشیانه‌ای بود که استکبار، تروریست‌ها را از سراسر دنیا به سوریه آوردند و هر جنایتی که به ذهن انسان می‌رسد در سوریه انجام دادند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه حداقل حضور داعشی‌ها با ایران در مرز عراق به 500 کیلومتر نمی‌رسد ولی آنها در داخل کشورهای اروپایی نفوذ کردند و این عظمت ملت ایران را نشان می‌دهد، تصریح کرد: اگر رفتار داعش و میزان هوشمندی جمهوری اسلامی را بررسی کنید خواهید فهمید که اسلام همیشه پیروز است.

شریف تاکید کرد: دشمنان از مقابله سیاسی ما خارج شده‌اند و برای مقابله با ما از بین بردن استحکام بنیان خانواده و کم شدن ارزش‌های دینی، ایجاد شکاف بین مردم، نظام و رهبری را دنبال می‌کنند ولی ملت ایران با بصیرت و آگاهی همواره از ترفند دشمنان آگاهی دارند و آن را خنثی می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد