صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پویش «من انقلابی‌ام» در گیلان راه‌اندازی شد

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های گیلان پویش «من انقلابی‌ام» برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری را در این استان راه‌اندازی کردند. با همت جمعی از دانشجویان فعال بسیجی، دانشگاه‌های گیلان پویش «من انقلابی‌ام» در این استان راه‌اندازی شد. دبیر اجرایی پویش «من انقلابی‌ام» ظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی استان اظهار کرد: در طول سده اخیر […]

کد خبر : 13997 | 5:23 ب.ظ | ۲۳ دی , ۱۳۹۳

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های گیلان پویش «من انقلابی‌ام» برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری را در این استان راه‌اندازی کردند.

با همت جمعی از دانشجویان فعال بسیجی، دانشگاه‌های گیلان پویش «من انقلابی‌ام» در این استان راه‌اندازی شد.

دبیر اجرایی پویش «من انقلابی‌ام» ظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی استان اظهار کرد: در طول سده اخیر انسان‌ها همواره در پی انتقال و انعکاس خواسته‌ها و پیام‌های خود به دیگران و همچنین حاکمان در راستای تاثیرگذاری بوده‌اند که این مسئله در دهه‌های اخیر پیچیده‌تر و متنوع‌تر شده است.
احسان انصار جعفری افزود: در زمان کنونی با توجه به همه‌گیر شدن ابزارهای ارتباطی پیچیده و چند رسانه‌ای می‌توان به پدیده پویش که در پی انعکاس علایق و واکنش‌ها به روش بصری، سریع و مردمی است، را تعریف کرد.
دبیر اجرایی پویش گفت: گروهی از دانشجویان گیلانی که مایل نیستند نام آنها برده شود، پویش «من انقلابی‌ام» که برگرفته از سخنان رهبر انقلاب است را با توجه به در پیش بودن ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی طراحی کرده‌اند که این پویش با همکاری پایگاه خبری‌تحلیلی پیک دانشجو در حال اجرا است.
وی درباره اهداف راه‌اندازی پویش «من انقلابی‌ام» تصریح کرد: این پویش جوانب مختلف انقلابی بودن و عرصه‌های مختلف به‌کارگیری مفهوم انقلابی را زنده نگه می‌دارد.

انصار جعفری ادامه داد: در این راستا از تمام افراد با هر نوع کسوت و شغلی از جمله دانشجویان، کارمندان، کارگران، پزشکان و ورزشکاران می‌خواهیم تعریف خود را از انقلابی بودن و وظایفی که برای تعالی نظام جمهوری اسلامی و کمک‌رسانی به مردم دارند با عکس گرفتن از خود و قالبی که طراحی شده و ارسال آن به پایگاه خبری و تحلیلی پیک دانشجو به آدرس poyesh.peykedaneshjoo.ir و یا آدرس پویش در اینستاگرام instagram.com/p.man.enghelabiam نشان دهند.

وی این حرکت را حرکتی دانشجویی دانست و خاطرنشان کرد: از دانشجویان انتظار می‌رود پر رنگ‌تر و پویاتر از دیگر افراد به این پویش بپیوندند.

این مسئول از مسئولان گیلانی و کشوری خواست تا به صورت خودجوش به این پویش پیوسته و به مردم انقلابی بودن خود را تاکید کنند.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری‌ها و پایگاه‌هایی که مایل هستند اخبار این پویش را پوشش دهند می‌توانند با قرار دادن لینک اختصاصی این پویش به آدرس poyesh.peykedaneshjoo.ir به پویش «من انقلابی‌ام» یاری کنند.
به گفته انصارجعفری، هر عکسی که به نوعی خدمت‌رسانی به مردم و محرومان محسوب شود در عرصه‌های جهادی،  علمی، فرهنگی، ورزشی می‌تواند به اشتراک گذاشته شود حتی اگر متعلق به قبل از آغاز پویش باشد.

وی با اشاره به اینکه قرار بود راه‌اندازی پویش دهه فجر صورت گیرد، یادآور شد: گفتارها و سخنان مقام‌ها و مسئولان در رابطه با آرمان‌های انقلاب و مقایسه آن با سانتریفیوژها و سخنان مقام معظم رهبری در 93.10.17 و مبارزه با مفاسد اقتصادی موجب این شده که زودتر آغاز این پویش اعلام شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد