صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کرسی‌های آزاداندیشی «سیره‌ شناسی انقلاب» در مدارس گیلان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از اجرای ۳۶ ویژه برنامه دهه مبارک فجر توسط این نهاد خبر داد و گفت: کرسی‌های آزاداندیشی «سیره‌ شناسی انقلاب» دهه مبارک فجر در مدارس گیلان برگزار می‌شود. حمیرا ذکی‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در مدارس گیلان، اظهار داشت: 1357 […]

کد خبر : 13998 | 5:26 ب.ظ | ۲۳ دی , ۱۳۹۳

سیده حمیرا ذکی پور

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از اجرای ۳۶ ویژه برنامه دهه مبارک فجر توسط این نهاد خبر داد و گفت: کرسی‌های آزاداندیشی «سیره‌ شناسی انقلاب» دهه مبارک فجر در مدارس گیلان برگزار می‌شود.

حمیرا ذکی‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در مدارس گیلان، اظهار داشت: 1357 دانش‌ آموز گیلانی از 10 مدرسه استان 22 بهمن ماه در میدان شهدای ذهاب همسرایی می‌کنند، این سرودها در دو بخش اشعار انقلابی و سروده‌های گیلکی و فارسی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های متعدد نقاشی و نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب در 22 بهمن ماه دایر می‌شود، افزود: نقاشی روی چهره در این روز با همکاری شهرداری رشت اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان خبر داد و گفت: زنگ انقلاب یکی از سومین زنگ‌های رسمی و قانونی کشور است که به منظور گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر نواخته می‌شود.

ذکی‌پور با بیان اینکه 36 ویژه برنامه به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: تجدید میثاق با شهدا، برگزاری مسابقات با محوریت انقلاب اسلامی و اجرای برنامه‌ها با محوریت مدرسه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی با تشریح جایگاه فرهنگیان در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: برنامه‌های تدوین شده برای دهه فجر باید با نشاط و عمیق‌تر از سال‌های گذشته اجرا شود و اجرای کیفی و مطلوب برنامه‌ها به صورت جدی پیگیری می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی «سیره‌ شناسی انقلاب» در دهه مبارک فجر در مدارس استان خبر داد و گفت: این نشست‌ها با همکاری بسیج دانشجویی در این ایام برگزار می‌شود.

ذکی‌پور تاکید کرد: آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی فرهنگی و آموزشی باید بیش از سایر دستگاه‌ها تلاش کند تا مخاطبان خود را که دانش آموزان هستند با اندیشه‌های امام راحل (ره) و اهداف متعالی انقلاب اسلامی آشنا کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد