صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ساماندهی خبرنگاران دهه فجر گیلان آغاز شد

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان گفت: ساماندهی خبرنگاران برای پوشش اخبار دهه فجر در تمام شهرستان‌های گیلان آغاز شده است. قاسم مصفا سه‌شنبه شب در دیدار کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با احمد کسرایی فرماندار شهرستان لاهیجان اظهار کرد: کاروان خبری مذکور در […]

کد خبر : 14003 | 10:50 ق.ظ | ۲۴ دی , ۱۳۹۳

دهه-فجر12

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان گفت: ساماندهی خبرنگاران برای پوشش اخبار دهه فجر در تمام شهرستان‌های گیلان آغاز شده است.
قاسم مصفا سه‌شنبه شب در دیدار کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با احمد کسرایی فرماندار شهرستان لاهیجان اظهار کرد: کاروان خبری مذکور در راستای اطلاع‌رسانی فعالیت مسئولان در نقاط مختلف استان راه‌اندازی شده است.
وی به حرکت کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان برای سومین سال متوالی به شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: نشست با فرمانداران در راستای ارائه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی از اهداف کاروان خبری مذکور است.
مصفا زمینه‌سازی اجرای برنامه‌ها و افتتاح طرح‌ها قبل از آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: دیدار با مدیران کل و روسای سازمان‌ها و اداره‌های مختلف از جمله برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه کاروان خبری مذکور برای نخستین بار بازدید از پروژه‌های عمرانی و صنعتی در استان را آغاز کرده است، تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر ایجاد امید در جامعه است.
وی از ساماندهی خبرنگاران برای پوشش برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در تمام شهرستان‌های گیلان خبر داد و گفت: خبرنگاران با مراجعه به اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها و مرکز استان آمادگی خود را برای پوشش اخبار دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام می‌کنند.
مصفا با اشاره به ساماندهی 300 خبرنگار برای پوشش اخبار دهه فجر انقلاب اسلامی سال گذشته در گیلان، خاطرنشان کرد: کارت شناسایی ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی برای خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری تحلیلی دارای مجوز و نشریات مکتوب صادر می‌شود.
سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان به سفر کاروان خبری به سه شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: کاروان مذکور به تمام شهرستان‌ها سفر می‌کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد