صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان آستانه اشرفیه + تصاویر

کاروان فجر خبری گیلان، 23 دی ماه در نخستین سفر خود به آستانه‌اشرفیه با آیت‌الله امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد. کاروان فجر خبری گیلان در بدو ورود به شهر مذهبی آستانه‌اشرفیه مورد استقبال فرماندار، مشاور استاندار و دیگر مسئولان قرار گرفت. نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار […]

کد خبر : 14015 | 11:35 ق.ظ | ۲۴ دی , ۱۳۹۳

g5emt2xc

کاروان فجر خبری گیلان، 23 دی ماه در نخستین سفر خود به آستانه‌اشرفیه با آیت‌الله امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

کاروان فجر خبری گیلان در بدو ورود به شهر مذهبی آستانه‌اشرفیه مورد استقبال فرماندار، مشاور استاندار و دیگر مسئولان قرار گرفت.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با خبرنگاران و اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان گفت: نقش رسانه‌ها در بیان واقعیت‌های جامعه و دستاوردهای انقلاب و مقابله با هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان تاثیرگذار است.

آیت‌الله محمدعلی امینیان ا اشاره به نقش مهم رسانه‌ها تصریح کرد: رسانه‌ها در بیان دستاوردهای انقلاب و واقعیت‌های جامعه و مقابله با هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان نقش تاثیرگذاری دارند.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه ادامه داد: رسانه‌ها برای بیان اقدام‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی با تلاش خود می‌توانند هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان را خنثی کنند.

وی با قدردانی از حرکت کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان خاطرنشان کرد: اصحاب قلم امین‌ترین و تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند.

کاروان خبری دهه فجر گیلان برای پوشش اخبار و رویدادهای دهه فجر و بیان اقدام‌های دولت و نظام به‌صورت متمرکز برای سومین سال متوالی از شهرستان‌های استان بازدید و با عالی‌ترین مقام سیاسی این شهرستان‌ها نشست و گفت‌وگو برگزار می‌کنند.

شهرام درویشی دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان در این دیدار گزارش کوتاهی از اهداف این کاروان خبری برای عضو ارشد خبرگان رهبری در استان ارائه کرد.

کاروان خبری فجر گیلان تا دقایقی دیگر از شرکت پارس شهاب نقره‌ده و آرین صنعت سلولز بازدید می‌کنند و سپس عازم لاهیجان می‌شوند.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان در حاشیه این سفر به خبرنگاران اظهار کرد: سفر کاروان فجر خبری گیلان یکی از برنامه‌های تاثیرگذار ستاد دهه فجر است که سه سال متوالی در این استان انجام می‌شود.

شهرام درویشی هدف از سفر کاروان فجر خبری را بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و حرکت در راستای شعار سال تعیین شده توسط مقام معظم معظم رهبری عنوان کرد.

وی بازدید از شرکت پارس شهاب نقره‌دشت و شرکت آرین صنعت سلولز آستانه‌اشرفیه را یکی از برنامه‌های صبح امروز کاروان فجر خبری عنوان کرد.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با بیان اینکه امروز شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل نیز میزبان کاروان فجر خبری گیلان می‌شوند، تصریح کرد: نشست با فرمانداران لاهیجان و سیاهکل و بازدید از شرکت‌های چای رفاه و ستاره نادی و نیز شرکت سیبون از برنامه‌های دیگر امروز کاروان فجر خبری گیلان است.

nd1awzaf

scrvrer4

plx9cgtj






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد