صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان لاهیجان

کاروان فجر خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان، 23 دی ماه با ورود به شهرستان لاهیجان با احمد کسرایی فرماندار لاهیجان نشست برگزار کرد. فرماندار لاهیجان در این نشست با قدردانی از حرکت کاروان فجر خبری گیلان اظهار کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعار محوری انقلاب است. احمد کسرایی از افتتاح […]

کد خبر : 14027 | 12:00 ب.ظ | ۲۴ دی , ۱۳۹۳

5oc3wda3
کاروان فجر خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان، 23 دی ماه با ورود به شهرستان لاهیجان با احمد کسرایی فرماندار لاهیجان نشست برگزار کرد.

فرماندار لاهیجان در این نشست با قدردانی از حرکت کاروان فجر خبری گیلان اظهار کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعار محوری انقلاب است.

احمد کسرایی از افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی و عام‌المنفعه لاهیجان در دهه فجر خبر داد و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی را از اهداف آن دانست.

وی به رهبری امام (ره) در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری مسیر خود را می‌پیماید و روز به‌روز بر عزت نظام افزوده می‌شود.

کسرایی دهه فجر را یادآور گذشته و حال انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید حفظ شده و آن را ارتقا دهیم.

فرماندار لاهیجان انقلاب اسلامی را متعلق به تمام مردم دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به پیروزی رسیده و پاسداری از ارزش‌های اسلامی به عهده تمام ملت ایران است.

وی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای انقلاب و عملکرد مسئولان است، گفت: مدیران اداره‌های مختلف برنامه‌های خود را به رسانه‌ها برای اطلاع مردم ارائه کنند.

کسرایی به تشکیل کارگروه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لاهیجان اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر در کمیته‌های تخصصی بسیج، طرح و برنامه، اطلاع‌رسانی، زنان، خانواده، روستایی و عشایری در حال انجام است.

فرماندار لاهیجان از آماده شدن این شهرستان در برگزاری جشن شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: جشن انقلاب در تمام روستاهای لاهیجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی دهه فجر انقلاب اسلامی در لاهیجان، خاطرنشان کرد: در بخش‌های خدماتی و زیربنایی پروژه‌های خوبی در شهرستان در حال اجرا است.

کسرایی به افتتاح 52 پروژه هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در لاهیجان اشاره کرد و افزود: پروژه‌های مذکور در بخش آب، راه، گاز، برق، بهداشت و درمان، فرهنگی، ورزشی و خدمات کشاورزی با اعتبار 120 میلیارد و 810 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه 786 نفر از مددجویان این شهرستان برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به بانک‌های عامل معرفی شدند، تصریح کرد: تعداد 25 واحد مسکونی مددجویی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در لاهیجان افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح سالن ورزشی روستای «پهمدان» هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در لاهیجان خبر داد و بیان کرد: 70 واحد مسکن مهر دهه فجر در شهرستان مذکور افتتاح می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد