صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سفر کاروان خبری فجر گیلان به شهرستان سیاهکل + تصاویر

فرماندار سیاهکل گفت: 26 پروژه کوچک و بزرگ فرهنگی، بهداشتی و عمرانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سیاهکل افتتاح می‌شود. رحیم حیدری، 23 دی ماه در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دنیای امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است، اظهار کرد: […]

کد خبر : 14031 | 12:13 ب.ظ | ۲۴ دی , ۱۳۹۳

dpyjl43a

فرماندار سیاهکل گفت: 26 پروژه کوچک و بزرگ فرهنگی، بهداشتی و عمرانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سیاهکل افتتاح می‌شود.

رحیم حیدری، 23 دی ماه در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دنیای امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است، اظهار کرد: امروزه مواجه با کارتل‌های خبری در اختیار استکبار جهانی هستیم.

وی به تلاش رسانه‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران برای ارائه سیستمی پویا در امر اطلاع‌رسانی به جامعه جهانی اشاره کرد و افزود: خبرنگاران ایرانی می‌خواهند ارزش‌های دینی را در اخبار لحاظ کنند.

حیدری با قدردانی از حضور کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در سیاهکل، بیان کرد: اصحاب رسانه متعهد به ارزش‌های انسانی و اخلاقی هستند و نقش هدایت‌گری جامعه را به عهده دارند.

فرماندار سیاهکل دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های مختلف خواند و تصریح کرد: اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی توسط اصحاب رسانه حائز اهمیت است.

وی به تلاش دشمنان در ناامید کردن مردم به‌ویژه جوانان از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف توانسته منشاء برکات بسیاری در جامعه باشد.

حیدری در ادامه از افتتاح 26 پروژه فرهنگی، بهداشتی و عمرانی با اعتبار 12 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سیاهکل خبر داد و اظهار کرد: دهه فجر امسال بیمارستان 32 تختخوابی سیاهکل افتتاح می‌شود.

فرماندار سیاهکل با اشاره به دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی ایران نسبت به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: نظام سیاسی ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم نقشی در حکومت قائل نبود و نظام سلطنتی به صورت موروثی اداره می‌شد و شاه با هر تفکر و توان از اختیار کامل برخوردار بود.

حیدری پیروزی انقلاب اسلامی را با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» عنوان کرد و یادآور شد: فروپاشی نظام سلطنتی و وابسته و استقرار «جمهوری اسلامی» با مراجعه به آرای عمومی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی دفاع از محرومان و مستضعفان را از اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: مبارزه با ظالمان و ستمگران یک اصل ثابت در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران به عنوان کانون الهام‌بخش برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

ylle6ts5

w8tkc3jp






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد