صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حاج “حسین خوش ساعد” به وصال حضرت دوست رسید…

  حسین خوش ساعد، مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شب گذشته بر اثر سانحه رانندگی دعوت حق را لبیک گفت. ما زبالائیم و بالا می رویم    ما زدریا ئیم و دریا می رویم ما از خدائیم و به سوی او باز خواهیم گشت. چه زیباست که از او هستیم و چه […]

کد خبر : 14039 | 9:04 ق.ظ | ۲۵ دی , ۱۳۹۳

 SONY DSC

حسین خوش ساعد، مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شب گذشته بر اثر سانحه رانندگی دعوت حق را لبیک گفت.

ما زبالائیم و بالا می رویم    ما زدریا ئیم و دریا می رویم
ما از خدائیم و به سوی او باز خواهیم گشت. چه زیباست که از او هستیم و چه زیباتر که به سویش باز می گردیم. مرگ تقدیری الهی است که گرچه با درک خویش آنرا سخت و سنگین می انگاریم اما برای اهل معرفت گامی در مسیر وصال اوست. مقدر بود که پرنده جانش در نیمه شبی پرسکوت، به سوی معبودی مهربان، پروازی عاشقانه را تجربه کند.
حسین خوش ساعد را می گوئیم او که یاری خوب و صمیمی بود برای اهل انقلاب و دوستانی که با او همدل و همراه بودند.
او که یادمان هست در محرم و صفر امسال،  همراه با دوستانش درنمازخانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، آرام می گریست و در قعر وجود عهدهای خود با خدا را  مرور می کرد. این سکوت ها و خلوت های ناب او را به ربیع الاول کشاند. در ماه ربیع،  عزم آن کرده بود تا مقدمات جشن های بهار آزادی را تدارک بیند. دلش بهار در بهار شده بود و نور در نور.
می خواست بهمن امسال را نیز چون سال های پیش سرشار از سرور کند و در حد بضاعت خود، شان، عظمت و قدر انقلاب را پاس دارد.
او به این می اندیشید که در مراسم بانگ تکبیر امسال با تمام وجود،  خدای را بر نعمت های بیکرانش شکر گوید و با اعتقاد سر بر آستانش بساید. او می خواست مثل هر سال در  میهمانی لاله ها، با امام، اندیشه ها و آرمانهایش  عهدی دوباره بندد و با این عهد جانانه به استقبال سال نو و بهار طبیعت برود.
امسال، حضور او رنگ و بویی دیگر داشت. اما دیدار خدای عزیز، توفیق همراهی او را از ما گرفت و ما را در ادامه راهی که با هم آغاز کردیم، تنها گذاشت.
خدایش بیامرزد.
مراسم تشییع پیکر آن مرحوم روز پنجشنبه مورخ 1393/10/25ساعت 9:00 از مقابل منزل آن مرحوم واقع در سعادت آباد و در بهشت زهرا ساعت 10:30 از مقابل غسالخانه به سمت قطعه 211 ردیف 39 شماره 25 انجام می گردد.
همچنین مراسم ختم آن مرحوم نیز روز شنبه مورخ 1393/10/27 از ساعت 14:00 الی 15:30 در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد