صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد دهه فجر شهرستان آستارا/ تشکیل 17 کمیته در شهرستان

فرماندار شهرستان مرزي بندر آستارا از افتتاح 55 پروژه عمراني و عام المنفعه همزمان با دهه مبارك فجر در سطح شهرستان خبر داد. سيروس شفقي،فرماندار شهرستان مرزي بندر آستارا در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارك فجر كه در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد، اظهار كرد: اين ميزان پروژه 142 ميليارد ريال ارزش دارد. وي با […]

کد خبر : 14046 | 7:52 ق.ظ | ۲۵ دی , ۱۳۹۳

آستارا 16

فرماندار شهرستان مرزي بندر آستارا از افتتاح 55 پروژه عمراني و عام المنفعه همزمان با دهه مبارك فجر در سطح شهرستان خبر داد.

سيروس شفقي،فرماندار شهرستان مرزي بندر آستارا در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارك فجر كه در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد، اظهار كرد: اين ميزان پروژه 142 ميليارد ريال ارزش دارد.

وي با تأكيد بر اينكه بر اساس برنامه ريزي انجام شده، پروژه هاي مذكور همزمان با سي و ششمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به بهره برداري خواهد رسيد، افزود: پروژه هاي مذكور متعلق به دستگاه های اجرايي شهرستان، دهياري هاي بخش مركزي و بخش لوندويل و بخش خصوصي مي باشد.

شفقي خلاقيت در نحوه برگزاري برنامه ها و برنامه ريزي براي جذابيت و ايجاد اميد و نشاط در جامعه و تلاش براي وفاق ملي و پررنگ كردن دستاوردهاي انقلاب را مهمترين اولويت تصميمات اتخاذ شده برشمرد و افزود:در اين ايام به ترويج زندگي بزرگان و شهداي انقلاب و بخصوص امام راحل توجهي ويژه شود.

وي انقلاب اسلامي ملت ايران را الگو گرفته از قيام عاشوراي امام حسين (ع) دانست و تصريح كرد: حادثه عظيم پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ريشه در باورها و اعتقادات ما دارد و به همين دليل است كه تلاش مداوم دشمنان در منزوي كردن ايران و ملت ايران بي تأثير مي شود و هر روز شاهد كارآمدي و تازگي انقلاب هستيم.

فرماندار آستارا ايستادگي ملت آزاده جهان در مقابل ظلم و تفرقه را برگرفته از انقلاب ملت ايران عنوان كرد و ادامه داد: دهه فجر فرصتي مناسب براي كارگزاران دولت در راستاي معرفي دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

 وي حضور و همكاري رسانه های جمعي و گروهي در معرفي دستاوردهاي انقلاب و نظام را بسيار تأثيرگذار برشمرد و در خصوص پروژه هاي قابل بهره برداري در اين ايام تأكيد كرد:پروژه هاي قابل بهره برداري شهرستان بر اساس برنامه افتتاح خواهد شد و برنامه هايي از قبيل ساماندهي مزار شهدا، جلب مشاركت هاي مردمي و حضور مسئولان در كنار مردم در مراسم ها و جشن ها از اولويت هاست.

17 كميته در سطح شهرستان مرزي بندر آستارا براي تمهيدات برگزاري و اجراي برنامه ها و جشن هاي دهه فجر شهرستان آستارا تشكيل و احكام روساي كميته هاي مربوطه اعطا گرديده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد