صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشنواره «تولید و تجارت» گیلان با محوریت اقتصاد مقاومتی، در دهه فجر برگزار می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برگزاری جشنواره «تولید و تجارت» در راستای اقتصاد مقاومتی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد. علی منتظری در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های افتتاحی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر امسال […]

کد خبر : 14056 | 1:07 ب.ظ | ۲۵ دی , ۱۳۹۳

منتظری50

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برگزاری جشنواره «تولید و تجارت» در راستای اقتصاد مقاومتی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

علی منتظری در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های افتتاحی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر امسال تعداد 26 طرح صنعتی، معدن و تجاری گیلان افتتاح می‌شود.

وی تعدادی از طرح‌های افتتاحی مذکور را ملی عنوان کرد و افزود: طرح‌های صنعتی، معدنی و تجاری گیلان با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

منتظری سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی، معدنی و تجاری گیلان در دهه فجر امسال را 3 هزار و 600 میلیارد ریال خواند و بیان کرد: بهره‌برداری از طرح‌های مذکور موجب ایجاد یک‌هزار اشتغال در استان می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان طرح‌های افتتاحی دهه فجر امسال را صنایع سلولزی، نساجی، غذایی، مصالح ساختمانی، صنایع فلزی، الکترونیکی و صنایع معدنی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور با مشکلاتی در حوزه تولید مواجه است، تصریح کرد: اثر مستقیم رکود و تورم در جامعه بر تولید است و با برطرف کردن مشکلات می‌توانیم شاهد توسعه صنعت در گیلان باشیم.

منتظری به وجود یک‌هزار و 100 طرح نیمه تمام صنعتی در گیلان اشاره کرد و گفت: بستر خوبی برای سرمایه‌گذاری در استان ایجاد شده و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام اولویت نخست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی ایجاب می‌کند واحدهای نیمه تمام صنعتی در اولویت باشند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان تدارک دیده شده است.

وی از برگزاری جشنواره «تولید و تجارت» در راستای اقتصاد مقاومتی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و یادآور شد: جشنواره مذکور از 16 تا 20 بهمن ماه جاری به منظور به نمایش گذاشتن توانمندی‌های صنعت استان برگزار می‌شود.

منتظری با اشاره به اینکه اصناف و واحدهای تولیدی گیلان عملکرد خود را در جشنواره «تولید و تجارت» به نمایش می‌گذارند، اظهار کرد: فروش کالای واحدهای تولیدی گیلان در جشنواره مذکور لحاظ شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد