صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مسابقات فرهنگی‌‌، هنری و ورزشی “جام فجر” در مدارس شهرستان صومعه سرا

رئیس آموزش و پرورش تولمات صومعه‌سرا از برگزاری مسابقات فرهنگی‌‌ـ‌هنری و ورزشی با عنوان «جام فجر» به مناسبت دهه فجر در مدارس تولمات این شهرستان خبر داد. محمد فرد اسماعیلی، در نشست آموزش و پرورش تولمات اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی برگزاری جشن‌های مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است. وی […]

کد خبر : 14057 | 1:12 ب.ظ | ۲۵ دی , ۱۳۹۳

مسابقات51

رئیس آموزش و پرورش تولمات صومعه‌سرا از برگزاری مسابقات فرهنگی‌‌ـ‌هنری و ورزشی با عنوان «جام فجر» به مناسبت دهه فجر در مدارس تولمات این شهرستان خبر داد.

محمد فرد اسماعیلی، در نشست آموزش و پرورش تولمات اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی برگزاری جشن‌های مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار است، تصریح کرد: این نهاد مهم در تمام عرصه‌ها حضوری موفق داشته است.

رئیس آموزش و پرورش تولمات صومعه‌سرا گفت: باید شرایطی فراهم شود که این مراسم‌ها در دهه فجر امسال باشکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

وی با اشاره به آرمان‌های انقلاب اسلامی متذکر شد: ترویج و تعمیق آرمان‌های انقلاب اسلامی، تبیین توفیقات نظام اسلامی در عرصه‌های علمی و اقتصادی برای نسل جوان و … را از اهداف برگزاری جشن‌های دهه فجر امسال است.

فرداسماعیلی ظرفیت‌های آموزش و پرورش را در اجرای مراسم باشکوه دهه فجر خوب و تاثیرگذار خواند و یادآور شد: برنامه‌های این ایام توسط آموزش و پرورش در نظر گرفته شده و با توجه به حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان، می‌توانیم نقش موثری در برگزاری باشکوه‌تر جشن‌های دهه فجر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: هم‌زمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در مدارس تولمات نواخته می‌شود که این امر به طور نمادین در مدرسه نرجس با حضور مسئولان است.

این مسئول از برگزاری مسابقات فرهنگی‌ـ هنری و ورزشی با عنوان «جام فجر» در مدارس تولمات صومعه‌سرا توسط دانش‌آموزان خبر داد.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی مزار شهدای مسجد جامع را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش تولمات در دهه فجر امسال ذکر کرد.

فرداسماعیلی برگزاری جشنواره غذا در مدارس تولمات را از دیگر برنامه‌های دهه فجر بیان کرد و افزود: جشن بزرگ انقلاب با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در سالن اجتماعات این نهاد  دهه فجر برگزار می‌شود.

وی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن را یکی از برنامه‌های مهم این دهه بیان کرد و یادآور شد: حضور پرشور و پررنگ فرهنگیان و دانش‌آموزان در این راهپیمایی یکی از جلوه‌های زیبایی بوده که با خلق حماسه‌ای دیگر در سیمای تاریخ انقلاب ثبت می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد