صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجرای 36 برنامه فرهنگی، ورزشی در جشن 36 امین بهار انقلاب اسلامی شهرستان آستارا

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا از اجرای 36 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد . حمید رضا قهرمانی در جمع اصحاب رسانه شهرستان آستارا گفت : هیات های ورزشی با استفاده از انرژی ، ایده و توان مردم ورزشدوست شهرستان برنامه های دهه فجر را […]

کد خبر : 14061 | 1:19 ب.ظ | ۲۵ دی , ۱۳۹۳

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا از اجرای 36 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد .

حمید رضا قهرمانی در جمع اصحاب رسانه شهرستان آستارا گفت : هیات های ورزشی با استفاده از انرژی ، ایده و توان مردم ورزشدوست شهرستان برنامه های دهه فجر را با شکوه خاصی برگزار می کنند.

وی با اشاره به اینکه صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند ، افزود : این انقلاب با پشتوانه مردم به پیروزی رسید و شایسته است همه ساله برای رونق بخشی به ایام شکل گیری و پیروزی انقلاب از پشتکار و همگرایی مردمی استفاده شود.

وی برنامه های امسال دهه فجر را دارای تنوع و کیفیت خاصی ذکر و اضافه کرد : در برخی از این برنامه ها تیم های شهرستانی با همدیگر به رقابت می پردازند و برخی دیگر از مسابقات نیز با حضور تیم هایی از شهرستان های مختلف کشور برگزار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان آستارا برگزاری بسیاری از برنامه ها و مسابقات ورزشی را همزمان با آغاز دهه مبارک فجر عنوان کرد.

قهرمانی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی آدم برفی در شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر ،افزود : این جشنواره در منطقه حیران با معرفی ورزش ها ، آداب و سنن و غذاهای محلی آستارا اجرا می شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه چهارجانبه کشتی آزاد در آستارا ، ادامه داد : این مسابقه با حضور تیم جمهوری آذربایجان و نیز تیم هایی از شهرستان های قزوین ، تهران و منتخب آستارا برگزار می شود.

وی همایش های پیاده روی خانوادگی را از جمله ویژه برنامه های ورزشی به مناسبت سی و ششمین بهار انقلاب خواند و بیان کرد : سه همایش پیاده روی به همراه جوایز نفیس در سه نقطه شهر آستارا ، لوندویل و روستای باغچه سرا برگزار می شود.

قهرمانی ادامه داد : مسابقات هندبال قهرمانی استان نیز در ایام دهه فجر در آستارا برگزار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان آستارا همچنین برگزاری جشنواره ورزش های روستایی در روستای کانرود را از جمله برنامه های پیش بینی شده مهم در دهه فجر با هدف معرفی ورزش های بومی و محلی عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات کیوکوشین کاراته جام صلح و دوستی در بندر آستارا ، گفت : این مسابقات بین المللی با حضور تیم هایی از کشورهای خاورمیانه در اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

قهرمانی در ادامه تاکید کرد : جامعه ورزش با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در نهایت با حضور حداکثری خود در یوم الله 22 بهمن یکبار دیگر با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی پیمانی دوباره می بندند.

به گزارش ایرنا ، چهار هزار ورزشکار در قالب 37 هیات ورزشی در شهر آستارا و بخش لوندویل در رشته های مختلف سازماندهی شده اند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد