صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مسئولان اجرایی کشور هماهنگی بیشتر با ولایت فقیه داشته باشند

  حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری در سالروز غرورآفرین عملیات کربلای 5 و یادواره 23 شهید شهرک اباتر صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که در یکی از روزهای ماه ربیع‌الاول که هنوز عطر ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام به مشام می‌رسد در مهمانی شهدا حضور داریم. وی با بیان […]

کد خبر : 14067 | 12:06 ب.ظ | ۲۷ دی , ۱۳۹۳

 علی‌اکبری 54

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری در سالروز غرورآفرین عملیات کربلای 5 و یادواره 23 شهید شهرک اباتر صومعه‌سرا با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که در یکی از روزهای ماه ربیع‌الاول که هنوز عطر ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام به مشام می‌رسد در مهمانی شهدا حضور داریم.

وی با بیان اینکه مجلسی که به نام شهدا باشد پذیرایی آن توسط خداوند صورت می‌گیرد، تصریح کرد: شهدا توفیق پیدا کرده‌اند که با خداوند معامله کنند.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: اگر هر خوبی بالاتر از خوبی‌های دیگر باشد، شهادت بر قله تمام خوبی‌ها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی به مقام شهادت نایل شود بالاتر از تمام زیبایی‌ها قرار گرفته است، افزود: جستجو در احوالات اولیای خداوند به‌ویژه حضرت علی (ع) نشان می‌داد که نهایت آرزوی ایشان رسیدن به مقام شهادت در راه خداوند بود.

حاج‌علی‌اکبری قربانی شدن در راه خدا و فدا کردن جان خود به جانان را یکی از قله‌های زیبایی و خوبی معرفی کرد که انسان می‌تواند به آن نایل آید.

وی با اشاره به برگزاری یادواره 23 شهید شهرک اباتر یادآور شد: حضور شهید در یک استان می‌تواند سبب مباهات شود و شهرک اباتر با جمعیت کم خود در دوران دفاع مقدس 23 شهید را تقدیم این انقلاب کرده که برای همیشه در تاریخ سربلند و پر افتخار است.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مجلس شهدا را مجلسی نورانی و با صفا توصیف کرد و گفت: این ضیافت و مهمانی معمولی نیست و هر کس که در آن شرکت می‌کند از طرف شهدا دعوت شده است.

به گفته وی، خداوند به کسانی که در این‌گونه مجالس شرکت کرده و پذیرایی مهمانان شهدا را انجام می‌دهند با مغفرت، فضل و محبت خود تجلیل می‌کند.

حاج‌علی‌اکبری حس مجلس شهدا را عاشورایی و کربلایی خواند و خاطرنشان کرد: در قرآن کریم به ما خبر داده شده زمانی که شهدا به مقام شهادت می‌رسند نخستین آرزوی آنها این است که مردم بدانند آنها به چه جایگاهی رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده تلقی نمی‌شوند، یادآور شد: شهدا پس از شهادت و تقرب به خداوند دائما در حال رشد و تکامل هستند.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، یادآور شد: شهدا در جریان زندگی و معادلات این عالم و کسانی که مسیر آنها را دنبال می‌کنند، نقش‌آفرین هستند.

وی شرط ویژه برای بهره‌مندی از حضور شهدا را حرکت در جاده‌ای دانست که شهدا در آن به این جایگاه رسیده‌اند.

حاج‌علی‌اکبری حرکت در مسیر شهدا را شایسته بهره‌مندی از امدادهای باطنی و حمایت‌های معنوی آنها توصیف کرد و افزود: هر کسی که از این مسیر خارج شود از یک فیض آسمانی بی‌بهره می‌ماند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز غرورآفرین عملیات کربلای 5 و سه شهید این عملیات از 23 شهید شهرک اباتر، گفت: پس از عملیات کربلای 4 تمام رزمندگان ما با یک قدرت و عزم خاصی به جنگ ادامه دادند.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یادآور شد: دشمن در این عملیات با تمام قدرت و نیروی خود شرکت کرده بود و خودی‌ها با رمز یا زهرا (س) در این عملیات غوغا بپا کردند.

وی با بیان اینکه شهدا در انجام وظیفه خود کوتاهی نکردند، تصریح کرد: امروز ما امانت‌دار میراث شهدا هستیم و باید به نصایح این عزیزان عمل کنیم.

حاج‌ علی‌اکبری با اشاره به وصیت‌نامه‌های شهدا، خاطرنشان کرد: همه شهدا در وصیت‌نامه‌های خود مردم را به اطاعت از ولایت فقیه و ادامه راه شهدا نصیحت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: حلقه وصل و اتصال ملت که از پرتو قرآن عظمت از دست رفته خود و سعادت و آبرو را به دست آوردند وجود همین شهدا است.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، نگاه شهدا به ولایت فقیه را یک نگاه سیاسی نداست و متذکر شد: نگاه شهدا به مسئله ولایت فقیه یک نگاه اعتقادی، ریشه‌ای و بنیادی برگرفته از اهل بیت (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام دستگاه‌های اجرایی و مجریان با ولایت فقیه هماهنگی بیشتر و تبعیت داشتند و سرعت پیشرفت ما قابل مقایسه با زمان غیر آن نیست.

حاج علی‌اکبری با بیان اینکه امروز ایران یکی از امن‌ترین کشورها در خاورمیانه و حتی جهان است، تصریح کرد: کسانی که مسئولیت بیشتری دارند باید در اجرای امور کشور هماهنگی زیادتری با ولایت فقیه داشته باشند.

وی یادآور شد: خانواده‌های شهدا حق حیات به گردن ما دارند و تمام موفقیت‌های کسب شده کشور در این سال‌ها از شهدای عزیز بوده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد