صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیام تسلیت دکتر “آب خضر” به مناسبت درگذشت مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی شورا

دکتر اصغر آب خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی درگذشت شادروان حاج حسین خوش ساعد، مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت. متن پیام تسلیت بدین شرح است: خانواده محترم خوش‌ساعد سلام علیکم مصیبت فقدان همکار عزیز و ارجمندمان مرحوم مغفور حاج حسین خوش‌ساعد که عمر شریف خود […]

کد خبر : 14083 | 12:21 ب.ظ | ۲۷ دی , ۱۳۹۳

دکتر اصغر آب خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی درگذشت شادروان حاج حسین خوش ساعد، مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

خانواده محترم خوش‌ساعد

سلام علیکم
مصیبت فقدان همکار عزیز و ارجمندمان مرحوم مغفور حاج حسین خوش‌ساعد که عمر شریف خود را در مسیر خدمت به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری کرد و کارنامه درخشان و افتخارآفرینی از خود باقی گذاشت و در نهایت نیز جان شیرین خود را در راه انجام مسئولیت و مأموریت محول‌شده بذل نمود، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

آن عزیز سفرکرده یاری دیرین و همراهی صمیمی و تلاشگری خستگی‌ناپذیر برای مراسم و مناسبت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همکاران خود در نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود که یاد و خاطره سلوک دلنشین ایشان در اذهان به یادگار خواهد ماند.

این‌جانب مصیبت وارده را از سوی خود و نیز از طرف همه مدیران و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور به همسر داغدار و فرزند دلبند و خاندان آن مرحوم مغفور صمیمانه تسلیت عرض نموده، رحمت و غفران واسعه الهی را برای آن برادر خدوم و فداکار و صبر و اجر برای بازماندگان از درگاه خداوند قادر متعال مسألت می‌نمایم.
با آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)
اصغر آب‌خضر
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد